دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

شناسایی 6 مورد جدید ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در استان بوشهر

بوشهر(پانا)- دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی 223 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت 6 نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی   6  مورد جدید ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری عنوان کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز پنجشنبه 25 اردیبهشت‌ماه 404 نفر است که از این تعداد 235 مرد و 169 زن هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از 6 مورد مثبت جدید، 5 مورد در شهرستان دشتستان و 1 مورد در شهرستان گناوه شناسایی‌شده‌اند.
وی تصریح کرد: از پنج بیمار جدید شهرستان دشتستان، سه آقای 24، 54 و 34 ساله و دو خانم 21 و 28 هستند که به صورت سرپایی در بیمارستان و مرکز بیماریابی شناسایی‌شده، و بیمار گناوه‌ای آقایی 81 ساله بوده که همگی پس از گذراندن دوره درمان ترخیص و در مراقبت خانگی قرار دارند.
کشمیری افزود: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (404 نفر) تاکنون ۲۲۳ نفر از آنان بهبود یافته و 160 نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۹ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر لزوم رعایت اصول بهداشتی در شب‌های قدر گفت: انتظار می‌رود عموم مردم و هیئت‌امنای اماکن مذهبی و مساجد با جدیت همچون گذشته نسبت به رعایت این دستورالعمل‌ها مدافعان سلامت را همراهی کنند.
کشمیری افزود: دورهمی‌ها، رفت‌وآمدهای خانوادگی و رعایت نکردن نکات بهداشتی منجر به تشکیل خوشه‌های محلی بیماری کرونا می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه عدم رعایت فاصله اجتماعی در هر نوع مراسمی موجب شیوع گسترده کرونا خواهد شد اظهار کرد: از عموم مردم تقاضا می‌کنم از برگزاری مراسم‌های دورهمی، جشن تولد و عروسی، ختم، خاک‌سپاری و هر گونه تجمع جداً خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار