آموزش های جمعیت هلال احمر استان زنجان در فضای مجازی انجام می شود

زنجان (پانا) - معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان بیان کرد آموزش های هلال احمر در این استان به منظور پیشگیری و مبارزه با شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی انجام می شود.

کد مطلب: ۱۰۷۳۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش های جمعیت هلال احمر استان زنجان در فضای مجازی انجام می شود

به گزارش روابط عمومی هلال احمر زنجان؛ فیروز رجایی؛ در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و پرهیز از اجتماعات در برگزاری کلاس های امداد و کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات این آموزش ها در فضای مجازی برگزار می شود.
وی اظهار کرد: با انجام اقدامات پیشگیرانه ناشی از کرونا ویروس در بین آحاد مختلف مردم جامعه و اهمیت آموزش در اطلاع رسانی و ارتقای سطح آگاهی مردم از مخاطرات احتمالی کانال تلگرامی آموزش امداد، کمک های اولیه و همگانی در فضای مجازی توسط جمعیت هلال احمر استان زنجان راه اندازی شده است.
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاقمندان برای فراگیری آموزش های امداد، کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات می توانند با عضویت در کانال تلگرامی به آدرس http://t.me/znj_rcs از این آموزش ها بهره مند شوند.
رجایی خاطرنشان کرد: علاقمندان ضمن بهره مندی از مطالب آموزشی بارگذاری شده در این کانال تلگرامی در آزمون پایان دوره شرکت کرده و گواهینامه دوره مربوطه برای آنها صادر می شود.
وی اضافه کرد: قبل از شیوع کرونا، دوره های آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان توسط 102 مربی خانم و آقا در سطح شهرها و روستاهای این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه می شد.
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ارائه آموزش همگانی به شهروندان توسط هلال احمر این استان در سال 98 نسبت به مدت مشابه آن رشد 27 درصدی یافت.
به رجایی تاکید کرد: آموزش همگانی یکی از مسئولیت های اصلی جمعیت هلال احمر محسوب می شود که برای تحقق این مهم درصدد بهره مندی شهروندان از آموزش های مورد نیاز هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار