استاندار زنجان:

روز قدس، روز اتحاد مسلمین علیه مستکبران است

زنجان (پانا) - استاندار زنجان، روز قدس را روز اتحاد و همدلی همه مسلمین و آزادی‌خواهان جهان علیه مستکبران، ظالمان، ستمگران و غاصبان نامید.

کد مطلب: ۱۰۷۳۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس، روز اتحاد مسلمین علیه مستکبران است

فتح الله حقیقی در جلسه ستاد برگزاری روز جهانی قدس که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان در سالن جلسات استانداری زنجان برگزار شد افزود: این روز مهم و تاثیرگذار در حقیقت روز پیروزی مستضعفان و مظلومان جهان بر استکبار و استبداد و کسانی است که روی هر پلیدی را سفید کرده اند.

وی با اشاره به اینکه روز قدس موضوعی است که سازمان‌های بین المللی راجع به آن مصوبه دارند تصریح کرد: کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند و تمامی اندیشمندان جهان، موضوع قدس را تایید می کنند.
مقام عالی استان با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی، خصلت حیوانی داشته و بویی از انسانیت نبرده است، افزود: نباید بهترین مکان اسلام به عده‌ای واگذار شود که نشانی از دیانت و انسانیت ندارند.
استاندار زنجان با تاکید براینکه سران رژیم جعلی اسرائیل اعتراف دارند که حیاتشان وابسته به قدس است و برای دستیابی به اهداف شوم و پلید خود دست به ترفندهای مختلف می زنند و سعی می کنند موضوع قدس را یک مساله شخصی جلوه داده و جوانمردی، وحدت، غیرت و ه اتحاد جهان اسلام را از بین ببرند.
حقیقی افزود: البته ترفند دشمنان دین و قرآن، کارساز نیست و ایمان و اعتقاد راسخ مسلمین و آزادی‌خواهان جهان، سال به سال در خصوص استمرار راه قدس بیشتر می شود.
وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراسم روز قدس به شیوه جدید برگزار خواهد شد، اظهار داشت: امسال باید نظم، امنیت، فاصله گذاری اجتماعی و سطح بهداشت، بهتر و بیشتر از سال‌های گذشته مراعات شده و مطلقا از کارهای احساسی پرهیز شود.
استاندار زنجان ادامه داد: باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، با حضور پرشور و گسترده خود، مشت محکمی به استکبار و استبداد بزنیم.
حقیقی افزود: مراسم روز قدس امسال در زنجان نیز باید بسیار گسترده و باعظمت برگزار شود و باید تبلیغات خوب و مناسب صورت گیرد و لازم است کمیته های شکل گرفته نیز کارهای محوله را به نحو مطلوب انجام دهند تا حضور پرشور و باشکوهی را شاهد باشیم.
وی با اشاره به اینکه باید از هرگونه تجمعات در مسیرهای تعیین شده برای راهپیمایی جلوگیری شود، تصریح کرد: باید در ایجاد نظم و انضباط دقت بیشتری شود و در کنار این موضوع بایستی به توصیه ها و هشدارهای ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی، دقیق تر عمل شود تا مشکل کرونایی اتفاق نیفتد.
حقیقی در ادامه سخنان خود، گریزی هم به موضوع بازگشایی مدارس زد و با تاکید براینکه سلامتی مردم بسیار مهم است، اظهار داشت: سلامتی فرزندان و خانواده ها اولویت اصلی ما است و به هیچ وجه نباید نسبت به این موضوع کم توجه بود.
وی افزود: مدارس ۲۷ اردیبهشت ماه بازگشایی خواهد شد اما این به معنی حضور دانش آموزان در کلاس های درس نیست و در واقع هر فراگیری که سوال و ابهامی در دروس خود دارد می تواند با هماهنگی مدیر و رعایت پروتکل های بهداشتی، نسبت به رفع اشکالات درسی خود اقدام کند و هیچ اجباری هم برای حضور دانش آموزان در کلاس نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار