فرماندار رودان:

ازسال گذشته انقلاب مدرسه سازی در شهرستان رودان به راه افتاده است

هرمزگان(پانا)-فرماندار رودان اعلام کرد با پیگیری مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان هرمزگان، از سال گذشته انقلاب مدرسه سازی در شهرستان رودان اتفاق افتاده است.

کد مطلب: ۱۰۷۳۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ازسال گذشته انقلاب مدرسه سازی در شهرستان رودان به راه افتاده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، مصطفی غلامپور در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استات هرمزگان ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، گفت: در شهرستان رودان 60 مدرسه تخریبی وجود دارد که با حمایت مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، حرکت بسیار خوب مدرسه سازی در شهرستان رودان به راه افتاده است.

وی ادامه داد: مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان همیشه حمایت های مطلوبی در راستای برطرف شدن نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس شهرستان رودان انجام داده است.

غلامپور جایگاه مدرسه در توسعه کشور و تأمین نیروی کارآمد را مهم برشمرد و گفت: اگر می خواهیم در آینده جامعه ای موفق داشته باشیم باید همه دستگاهها برای داشتن آموزش و پرورش موفق همکاری داشته باشند.

فرماندار رودان به ادامه روند تدریس معلمان در شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: معلمان نشان دادند در شرایط سخت نیز بسیار مسئولیت پذیرهستند و برای اعتلای اهداف بلند کشور خود در راستای تعلیم و تربیت فرزندان آینده جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

موسی دادی زاده سرخائی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز در این دیدار گفت: فرماندار رودان به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رودان زحمات بسیاری را جهت پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی به دوش کشیده است.

وی افزود: هماهنگی مطلوب بین دستگاه های اجرائی و نهادها برای همکاری با آموزش و پرورش در شهرستان رودان به صورت مشهودی قابل احساس است که این امر با درایت و پشتکار و نگاه خردمندانه جنابعالی میسر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار