معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش هرمزگان:

بیش از 186 دوره آموزشی حضوری و غیرحضوری برگزار شده است

هرمزگان(پانا)-معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی آموزش وپرورش هرمزگان گفت در راستای افزایش توانمندی و بهره وری فرهنگیان هرمزگان، بیش از 186دوره آموزشی حضوری و غیرحضوری برگزار شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۳۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 186 دوره آموزشی حضوری و غیرحضوری برگزار شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، ابراهیم خوشبخت با اشاره به اینکه نیروی انسانی توانمند بزرگترین سرمایه در آموزش و پرورش است گفت: هرگونه بهبود و پیشرفت در سطوح علمی و مهارتی معلمان، افزایش بهره وری را در پی خواهد داشت؛ زیرا نظام آموزشی با برنامه ریزی، سازمان دهی و هماهنگی مجموعه عظیمی از منابع مالی، مادی و انسانی جهت تربیت انسان ها بنیان نهاده شده است.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در سال ۹۸ در راستای ارتقای سطح علمی آموزشی معلمان و کلیه کارکنان اجرایی مدارس و ادارات، بیش از 186 دوره آموزشی برگزار گردید که دو میلیون و 113 هزار و 352 نفر ساعت در دوره های آموزشی حضوری و غیرحضوری تحت پوشش قرار گرفتند.

خوشبخت از مجموع دوره های برگزار شده در استان به برگزاری چهار دوره آموزشی سند تحول بنیادین با حضور دکتر مددی مشاور وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: برگزاری این دوره ها ضمن ارتقاء دانش مدیران، معاونین، کارشناسان و دبیران، اجرای دقیق مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با هدف تامین مدرس استانی را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه به برگزاری ده عنوان دوره آموزشی توانمند سازی مدیران، دوره های آموزشی کتب جدیدالتالیف پایه دوازدهم، دوره های آموزشی مهارت های بدون خدمت معلمان، نیروهای حق التدریس و سرباز معلم، دوره های آموزشی مهارتهای زندگی ویژه معاونین و سرپرستان مدارس شبانه روزی و مدارس شاهد، دوره های ویژه کارکنان و معلمان مدارس استثنایی در سالی که گذشت اشاره کرد.

خوشبخت افزود: در راستای استفاده بهینه از آموزشهای حضوری، دوره های تامین مدرسی منطقه ای در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، دوره آموزشی انگیزش در آموزش و پرورش به کمک سایر سازمان تبلیغات اسلامی جهت برگزاری این دوره ها در کلیه مناطق استان برگزار گردید.

این مسئول با بیان اینکه تلاش شده است از ظرفیت های فعال انجمن های علمی آموزشی معلمان در جهت آموزش روشهای نوین تدریس استفاده بهینه شود؛ گفت: هفت دوره آموزشی با همکاری انجمن های علمی آموزشی گروه معارف، فیزیک، جغرافیا نیز در مرکز استان برگزار شد.

خوشبخت ضمن قدردانی و تشکر از عملکرد اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی گفت: در راستای افزایش بهره وری، مدیریت زمان، هم گامی با شرایط کنونی، دوره های آموزشی در کلیه سطوح شغلی اعم از مدیران ارشد، روسای ادارات، کارشناسان، مدیران، معاونین و معلمان متناسب با نیازهای آموزشی احصاء شده و در تقویم آموزشی سال 99 تدوین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار