تقدیر وزیر بهداشت ازنقش شبکه‌های استانی صداوسیما در شرایط کرونایی

تهران (پانا) - وزیر بهداشت در نامه‌ای به علی دارابی، نقش رسانه ملی در اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی عمومی را در شرایط شیوع کرونا دستاوردی مهم و ثبت شده در تاریخ این مرز و بوم دانست.

کد مطلب: ۱۰۷۳۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر وزیر بهداشت ازنقش شبکه‌های استانی صداوسیما در شرایط کرونایی

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، در پی پخش ویژه برنامه گرامیداشت درگذشتگان بیماری کرونا، همزمان با شب وفات حضرت خدیجه کبری(س) از شبکه‌های استانی و ارسال و پخش پیام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این برنامه، علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی در نامه‌ای از این اقدام نمکی و تلاش مجموعه کادر درمانی کشور در مهار بیماری کووید-۱۹ قدردانی کرد.

بر این اساس وزیر بهداشت هم متقابلا در نامه‌ای خطاب به دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی، ضمن تشکر از پیام وی آورده است: این پیام موجب دلگرمی اینجانب و همکارانم شد، بی تردید اگر همراهی‌های مشفقانه و شبانه‌روزی و دلسوزانه شما و دیگر عزیزان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در کلیه شبکه‌های ملی و استانی نبود، توفیق همکاران اینجانب در مهار بیماری بدینگونه میسر نمی‌شد.

نمکی در ادامه آورده است: نقش بی بدیل رسانه ملی در اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی عمومی و همچنین ارتقاء روحیه مدافعان سلامت در تاریخ کشورمان به عنوان دستاوردی مهم به ثبت رسیده است. امید است در ادامه راه بتوانیم از مساعدت‌های ارزشمند جنابعالی و همکاران ارجمندتان بهره‌مند شویم و هر چه زودتر با مهار کامل بیماری، شاهد سلامتی و شادابی مردم عزیز کشورمان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار