در آموزش و پرورش ناحیه ۳ تبریز انجام گرفت؛

توزیع 736 بسته معیشتی در دو مرحله از رزمایش کمک مومنانه

تبریز(پانا) -مراسم توزیع کمک های غیر نقدی برای دانش آموزان بی بضاعت آموزش و پرورش ناحیه ۳ تبریز با حضور نماینده ولی فقیه و مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 736 بسته معیشتی در دو مرحله از رزمایش کمک مومنانه

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم دراین مراسم گفت: همگام با ۱۹ ماه رمضان برای کمک به معیشت مردم این کمکها توزیع می شود.

وی افزود: انسانی که از نظر اسلام دارای صفات برجسته است، امتیازاتی دارد. یکی از این امتییازات احسان و نیکوکاری است. در کشور ما خیرین زیادی وجود دارند که امسال این خیرین طبق فرمایشات مقام معظم رهبری این احسان را به چند برابر رسانده اند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: مسلمان باید آرام و با قل لین و درست صحبت کند تا برادر دینی از او آزرده نباشد. سلام کردن و جواب سلام دادن واجب است. مومن عفو و گذشت را باید سر لوحه رفتار خویش قرار دهد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز نیز در ادامه این مراسم ضمن بیان اینکه این مرحله دوم از رزمایش کمک مومنانه این ناحیه است؛ افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش، آموزش و پرورش ناحیه 3 نیز با همکاری اولیا و فرهنگیان، وظیفه خود را انجام می دهد و این حرکت همچنان ادامه دارد.

وی گفت: ناحیه 3، در مرحله اول با 336 بسته معیشتی به ارزش 46میلیون و 400 هزارتومان و در مرحله دوم با 400بسته معیشتی جمعا به ارزش 68 میلیون و 350 هزار تومان در قالب 6 قلم کالا که ارزش آنها 168 هزار تومان است، در این طرح شرکت کرده است و در کل 114 میلیون و 650 هزار تومان ارزش اقلام توزیع شده در دو مرحله است.

وی خاطرنشان کرد: در ایام کرونایی با طرح معلم فن یار که ابتکار مدیر کل آموزش و پرورش استان بود، ۲ هزار دانش آموز روستایی توسط نیروهای ستادی این اداره و معلمان، تحت پوشش قرار گرفتند. خیرین و معلمان نیز با اهدای 10 دستگاه موبایل و 5 دستگاه تلویزیون و 5 دستگاه گیرنده دیجیتال؛ یاریگر دانش آموزان بی بضاعت محروم از آموزش مجازی شدند.

پیری افزود: در راستای تصمیم گیری وزارت آموزش و پرورش تمامی مدارس از شنبه بازگشایی می شوند و ناحیه 3 نیز با ضد عفونی و آماده سازی مدارس، آماده بازگشایی مدارس خود است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار