خبرنگاران رکن اصلی خبررسانی در شهرستان اردستان

اردستان(پانا) - رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردستان گفت خبرنگاران رکن اصلی خبررسانی در شهرستان اردستان بوده اند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران رکن اصلی خبررسانی در شهرستان اردستان

فضل الله بصیرت در جلسه شورای اطلاع رسانی شهرستان اردستان اظهار کرد: خبرنگاران رکن اصلی خبر رسانی در شهرستان اردستان بوده که باید این موضوع هر چه بیشتر تقویت شود.

وی افزود: در حوزه ساماندهی خبرنگاران و حوزه‌های مختلف رسانه‌ای فعالیت‌های خوبی انجام شده که خبرنگاران باید در این خصوص با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردستان گفت: تمامی فعالیت‌های خبری و رسانه‌ای خبرنگاران شهرستان اردستان به شکل ماهانه رصد می‌شود و همه اخبار از نظر نوع و وزن خبر ارزیابی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران می‌توانند در پرتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام کنند و فعالیت خود را به ثبت برسانند تا جز عملکرد آنها محسوب شود.

بصیرت تاکید کرد: لزوم توجه به شورای اطلاع رسانی در شهرستان اردستان ضروری بوده و باید این شورا از بین اعضای خبرنگاران به منظور هماهنگی‌های خبری تشکیل شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان همچنان تصریح کرد: تاکنون هفت خبرنگار به شکل رسمی با خبرگزاری‌های استان اصفهان در ارتباط بوده و اخبار شهرستان اردستان را در این زمینه پوشش می‌دهند.

بصیرت افزود: شیوه نامه خبرنگاران برتر اردستان در حال تهیه است تا در مراسم روز خبرنگار در ۱۷ مرداد از برترین‌ها تقدیر شود.

وی با بیان اینکه موضوع وضعیت سفید شهرستان از نظر ابتلاء به کرونا تأیید شده است، تاکید کرد: خبرنگاران در خصوص اطلاع رسانی مبنی بر اینکه وضعیت سفید به منزله پایان کرونا نیست آن را برای مردم تبیین کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار