برگزاری مراسم شب قدر در کاشان با رعایت موارد بهداشتی

اصفهان (پانا) - مردم روزه دار کاشان هم در نخستین شب از لیالی قدر که با شب ضربت خوردن امیر مومنان علی بن ابی طالب علیه السلام همزمان است لباس عزا پوشیدند و سوگواری کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم شب قدر در کاشان با رعایت موارد بهداشتی

اوج این مراسم در مصلای بقیه الاعظم کاشان با رعایت کامل اصول بهداشتی برگزار شد و شب زنده داران با قرائت قرآن و دعای جوشن کبیر به درگاه الهی تضرع کردند و در مظلومیت امیرالمومنین علی(علیه السلام) و اولادش اشک ریختند.
مردم شهرستان کاشان ضمن دستور العمل های بهداشتی به‌منظور پیش گیری از شیوع بیماری کرونا با حضور در مساجد، دل های خود را در چشمه جوشان رحمت الهی با رایحه بک یا الله شست و شو دادند.
در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و شب ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی بن ابی طالب(ع) و در حالی که فرازهای دعای جوشن کبیر در مصلی بقیه الاعظم کاشان طنین انداز شده بود، پیکر شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون وارد مصلی شده و میهمان ویژه جایگاه مراسم احیاء شد.
شهید علی مدد غلامی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) که در تاریخ 17.11.98 در سوریه به شهادت رسده بود همراه با شعار «لبیک یاحسین» و اشک و اندوه عزادار مولای متقیان بر روی شانه‌های مردم ولایت مدار تا جایگاه برگزاری مراسم شب قدر تشییع شد.
مومنان در این شب خداوند را به هزار اسم اعظمش خواندند و با بر سر گذاشتن کلام وحی، برای سلامتی و ظهور ولی عصر(عج)، سلامتی رهبر معظم انقلاب، از بین رفتن هر چه زودتر ویروس کرونا و شفای بیماران، عاقبت به‌خیر شدن و برآورده شدن حاجات دعا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار