با همکاری دستگاه ها و نهاد های مختلف در سال ۱۴۰۰؛

کنگره ملی 3000 شهید استان زنجان برگزار می شود

زنجان (پانا) - کنگره ملی 3000 شهید استان زنجان با همکاری دستگاه ها و نهاد های مختلف در سال آینده برگزارمی‌شود که آموزش و پرورش استان زنجان به عنوان کمیته دانش آموزی و فرهنگیان این کنگره فعالیت خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۰۷۳۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
کنگره ملی 3000 شهید استان زنجان برگزار می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در اولین جلسه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره ملی 3000 شهید استان در سخنانی با اشاره به اینکه مسئولیت این کمیته به اداره کل آموزش و پرورش استان واگذار شده است اظهار داشت: ما در مجموعه آموزش و پرورش استان به صورت خود جوش برای بزرگداشت شهدای دانش آموز و فرهنگی برنامه‌ریزی کرده بودیم تا در زمان مناسب این اقدام را عملیاتی نماییم و اکنون که این کار قرار است به صورت ملی برگزار شود؛ همکاری همه جانبه خود را با مجموعه کمیته ها به نیت دعای خیر شهدای گرانقدر اعلام می داریم چرا که به این میراث گرانبها و فرهنگ ارزشمند شهدا از عمق جان، اعتقاد و علاقه داریم.

رفیعی در ادامه افزود: محبت عظیمی که خانواده های معظم شهدا دارند به گونه ای است که دیدار با هر یک از خانواده‌های شهید فرهنگی یا دانش آموز، مکتب درسی برای ما از لحاظ مدیریتی و ارزشی است.

در ادامه جلسه سرهنگ موسوی معاون اجرای سپاه استان و مسئول برگزاری این کنگره با اشاره به اثرگذاری بسیار والای شهدای دانش اموز و فرهنگی در جامعه اظهار داشت: در این راستا ما وظیفه داریم با برگزاری یادواره‌ها، گردآوری اطلاعات از زندگینامه شهدا و خاطرات آنها، نگارش کتاب و ساخت مستندات مختلف به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خصوصا تبیین نقش و جایگاه فرهنگیان و دانش آموزان در دفاع مقدس بپردازیم.

در ادامه این جلسه، هر یک اعضای این کمیته به بیان نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود در برگزاری مطلوب این کنگره پرداختند و مقرر شد برنامه عملیاتی گام به گام برای این موضوع تدوین شود تا در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرد.

شایان ذکر است کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره ملی 3000 شهید استان زنجان متشکل از اداره کل آموزش و پرورش استان، سپاه انصارالمهدی (عج) بنیاد شهید استان، حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سازمان بسیج فرهنگیان استان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار