معاون عمرانی استاندار قزوین اعلام کرد:

نبود زمین برای اجرای اقدام ملی مسکن در قزوین

قزوین (پانا)- معاون عمرانی استاندار قزوین اعلام کرد در راستای اجرای سیاست های کلان کشور و اقدام ملی مسکن در استان قزوین با محدودیت تامین زمین مواجه هستیم که باید شورای عالی شهرسازی و معماری ایران برای حل این مشکل مساعدت کند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نبود زمین برای اجرای اقدام ملی مسکن در قزوین

علی فرخزاد؛ معاون عمرانی استاندار قزوین در نشست بررسی موضوعات شهری در شهرهای استان که با حضور معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، جمعی از مدیران استانی و شهری برگزار شد، طی سخنانی به مشکلات موجود در حوزه عمرانی و شهرسازی استان اشاره کرد و گفت: حل بسیاری از موضوعات نیازمند تصمیمات مدیریتی لازم است.

وی در ادامه نقایص موجود در طرحهای جامع را از مشکلات مهم شهرها عنوان کرد و گفت: مشاورینی که برای تهیه این طرح ها به کار گرفته شد، حقوق مکتسبه را رعایت نکرده و حتی بازدیدهای فنی هم در تهیه طرح ها نداشته اند.

فرخزاد تاکید کرد: این موضوع باعث شده تا در حال حاضر به مشکلاتی برخورد کنیم و شاهد افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز باشیم.

معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: افزایش ساخت و سازهای غیرقانونی نشان از عدم شناخت نیازهای مردم دارد و از طرفی هم حاکمیت نتوانسته است جلوی ساخت و سازهای غیرقانونی را بگیرد.

وی ادامه داد: جمعیت شهر قزوین طی سالهای اخیر افزایش نیافته است؛ بلکه جمعیت به شهرهای اقماری منتقل شده است.

این‌مسئول تاکید کرد: با توجه به این مساله توجه به اراضی بالای اتوبان یکی از خواسته های جدی ما در استان قزوین است.

وی همچنین به سند دار نبودن اراضی ۱۹ شهر قزوین اشاره کرد و گفت: باید راهکاری قانونی برای حل این مشکل ارائه شود تا شاهد ساخت و ساز های غیرمجاز نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار