استاندار قزوین:

نباید با تصمیمات غلط شهر، این موجود زنده را از بین ببریم

قزوین (پانا)- استاندار قزوین اعلام کرد تصمیمات باید نیازهای مردم را برطرف کند؛ از همین رو توجه به هویت نیازها و ظرفیت ها ضرورتی اجتناب ناپذیر تلقی می شود.

کد مطلب: ۱۰۷۳۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
نباید با تصمیمات غلط شهر، این موجود زنده را از بین ببریم

هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین؛ در نشست بررسی موضوعات شهری در شهرهای استان که با حضور معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، رییس و اعضای شورای اسلامی و شهردار قزوین و جمعی از مدیران ارشد استانی و شهری برگزار شد، تاکید کرد: باید تمامی مجموعه ها و ارگان ها برای رفع نیازهای شهر همدل و همسو باشند.

وی یکی از مشکلات کنونی کشور را نگاه بخشی مدیران دانست و افزود: این‌نگرش تنها معطوف به ماموریت های سازمانی مدیران است، در صورتی که هدف از تشکیل سازمان ها ایجاد همبستگی میان آحاد جامعه است.

استاندار قزوین در ادامه این نشست از صنعت گردشگری به عنوان ظرفیتی مهم در کشور یاد کرد.

این مسئول با تاکید بر ضرورت بازنگری در تصمیمات نادرست، خواستار مساعدت معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران برای رفع مشکلات استان شد.

جمالی پور، توجه به خواسته های به حق مردم‌ و برنامه ریزی برای پاسخگویی به این خواسته ها را مهم خواند و افزود: سازمان میراث فرهنگی باید برای حفظ بافت های فرسوده برنامه داشته باشد تا با توجه به نیازهای مردم بافت تاریخی نیز حفظ شود.

استاندار قزوین خواهان اصلاح قوانین در راستای تامین منافع مردم شد و خاطرنشان کرد: نباید با تصمیمات غلط شهر را به عنوان یک موجود زنده از بین ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار