توسط آموزش و پرورش ناحیه ۵ تبریز صورت گرفت؛

توزیع ۳۱۳ بسته، به نیت ۳۱۳ نفر از یاران مخصوص امام زمان(عج)

تبریز(پانا) - توزیع ۳۱۳ بسته، به نیت ۳۱۳ نفر از یاران مخصوص امام زمان(عج)، توسط آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز و با حضور امام جمعه و فرماندار تبریز و مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۰۷۳۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۳۱۳ بسته،  به نیت ۳۱۳ نفر از یاران مخصوص امام زمان(عج)

امام جمعه تبریز در مراسم توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی آموزش و پروش ناحیه 5 تبریز به خانواده های نیازمند گفت: این بسته ها برای توزیع بین نیازمندان تهیه شده است و در آموزش و پرورش های تمامی نواحی و مناطق استان در حال توزیع است.
وی افزود: ما مردم خوبی داریم زیرا بعد از جریان ویروس کرونا و صحبتهای مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و رزمایش کمک های مومنانه، در سطح استان آذربایجان شرقی این امر به شکل زیبایی برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه همه ساله به عنوان موج احسان و نیکوکاری مردم این کار را انجام می دادند ادامه داد: اکنون تمامی مساجد جلوه های ایثار و فداکاری را در خود دارند. از تولید ماسک و مواد ضد عفونی در اوایل گرفته تا رزمایش کنونی. مردم در حد توان خود حتی با اهدای یک بسته کمک کردند.
وی خاطرنشان کرد: صحنه های دفاع مقدس در ذهن‌ها تجدید می شود. در زمان جنگ مساجد مراکز تدارکات جبهه ها بودند و اکنون دوباره همان صحنه ها تکرار می شود و آن شور و حال و کمک را در مردم می بینیم.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: در تمامی شهرستانهای استان همین صحنه ها وجود دارد. ما از مردمی که بهترینها را هدیه می کنند تشکر می کنیم. همانطور که اسلام گفته؛ آنچه را که خود دوست داریم انفاق کنیم.
وی با تاکید بر این که مردم در تمامی صحنه ها و عرصه های مختلف یار و یاور کشور بودند گفت: شب های قدر؛ شب های دعا، رحمت و مغفرت است. برای همدیگر دعا کنیم که عاقبت به خیر شویم. صدا کنید خدا را تا جواب دهد.

آل هاشم با بیان اینکه ممکن است دعاهای ما به شکل دیگر از آنچه از خدا خواسته ایم اجابت شود گفت: درخواست ما از خدا با مصلحت خدا اجابت می شود. ممکن است اجابت دعای ما به مصلحت ما نباشد. باید همیشه دعا کنیم و همدیگر را عفو کرده و کینه جو نباشیم. بهترین کار عفو و بخشش است. مومن به واسطه عفو و بخشش مورد بخشش خدا قرار می گیرد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه پنج تبریز نیز در ادامه این مراسم عنوان کرد: در راستای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، ۳۱۳ بسته به نیت ۳۱۳ نفر از یاران مخصوص امام زمان(عج) تهیه و بین خانواده‌ دانش آموزان بی‌بضاعت ناحیه 5 توزیع شد.
زینب علمدار در ادامه خاطرنشان کرد: این اقلام در راستای طرح موسسه نیکوکاری تربیت و کمک‌های همدلانه توسط مدیران و کادر شاغلدر مدیریت ناحیه 5 تهیه و بین خانواده دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار