جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد

مشهد(پانا)- با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در این جلسه گفت: آموزش و پرورش استان در خصوص برگزاری یادواره ها و پروژه های مختلفی همچون شهید پژوهی، پژوهش های دانش آموزی، چاپ کتب در زمینه شهدا و برگزاری سمینارها و همایش های ویژه شهدا بسیار خوب عمل کرده است که این موضوع جای تقدیر دارد.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا بازگشایی مدارس از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه صورت می گیرد و آماده سازی مدارس در دستور کار است؛ البته کلاس ها به صورت رفع اشکال و حضور دانش آموزان داوطلبانه و اختیاری است و مدیران، معلمان، دبیران و همه کادر آموزشی در مدرسه حضور خواهند داشت و دانش آموزان در مدرسه حضور می یابند و سوالات خود را در زمینه محتواهای آموزشی مطرح و پاسخ را از معلم خود دریافت می کنند.

خدابنده تصریح کرد: رعایت دستورات و پروتکل های بهداشتی در مدارس مورد تاکید است و سرویس های مدارس در این ایام سرویس دهی نخواهند کرد و خانواده ها ایاب و ذهاب دانش آموزان را انجام می دهند و بوفه مدارس نیز تعطیل خواهد بود.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین حسین معصومی؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در حاشیه این جلسه یاد و خاطره شهدای فرهنگی و هفته بزرگداشت مقام معلم را گرامی داشت و این هفته را به جامعه بزرگ فرهنگیان استان تبریک گفت.

وی افزود: معلم با هنر خودش انسان هایی را تربیت می کند که تاریخ ساز می شوند و خداوند خودش را اول معلم می داند چرا که هر آنچه که انسان لازم دارد به او آموزش داده است.

حجت الاسلام والمسلمین معصومی تصریح کرد: اگر امروز جامعه بشری آسمان ها، کرات، نور و همه چیز را تسخیر کرده این مهم بدون آموختن محقق نمی شد و نقش معلمین به عنوان رکن اصلی تعلیم و تربیت نقشی بی بدیل است.

قابل ذکر است در پایان این جلسه از مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تجلیل به عمل آمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار