در راستای ضرورت ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و پرهیز از ریخت پاش در مجالس ترحیم صورت گرفت؛

خرید ۱۳ دستگاه ویلچیر برای بیمارستان اهر به‌جای هزینه مجالس ترحیم

اهر (پانا) - در اقدامی ارزشمند و خداپسندانه هزینه برگزاری مجالس ترحیم مرحوم جعفرپور صرف خرید ویلچیر برای بیمارستان و بهزیستی اهر شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
خرید ۱۳ دستگاه ویلچیر برای بیمارستان اهر به‌جای هزینه مجالس ترحیم

حجت‌الاسلام جواد حاجی زاده در آئین اهدای ویلچیرهای خریداری شده توسط خانواده مرحوم جعفرپور به بیمارستان اهر اظهار کرد: در جهت ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری، هزینه‌های احسان توسط خانواده های متوفی در زمینه‌های مختلف از جمله کمک به بیماران خاص، تامین امکانات بهداشتی درمانی، تامین جهیزیه، ایجاد و توسعه مراکز عام المنفعه، تهیه سبد غذایی به نیازمندان، آزادی زندانیان مالی، احداث مراکز فرهنگی و ده‌ها موارد دیگر مورد استفاده همگان، مصرف شود.

وی ضمن تقدیر از خانواده مرحوم جعفرپور افزود: اینگونه اقدامات ماندگار، بهترین احسان در حق عزیزان تازه درگذشته بوده و امیدواریم این قبیل احسانات در جامعه بیشتر شود و تداوم داشته باشد.

فرماندار اهر نیز در این مراسم گفت: خیران و شهروندان بیش از هفت میلیارد ریال به بیمارستان اهر کمک کرده‌اند که این نشان از بلوغ فکری و فرهنگ بالای مردم منطقه است.

زاهد محمودی افزود: خوشبختانه این کمکها در تامین نیازهای اولیه و عمومی بیمارستان در روزهای کرونایی نقش موثری داشته که لازم است در این خصوص از شهروندان و خیرین عزیز قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار