پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به مناسبت آغاز شب های قدر

بوشهر(پانا)_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر پیامی به مناسبت آغاز شب های قدر و ضربت خوردن حضرت علی علیه السلام منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان بوشهر به مناسبت آغاز شب های قدر

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، در متن پیام فاطمه کرمپور آمده است:

رمضان، ماه بهار قرآن است که پروردگار به عنوان یکی از نعمات بزرگ خود به منظور شستشوی وجود هستی از گناهان به انسان اعطاء کرده تا با توبه و استغفار بهترین دستاورد را برای خود رقم بزند. شب های قدر اوج معنویت در ماه رمضان است که زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدا می گیرد.

شب قدر از برترین، پرفضیلت ترین و پررمز و رازترین شبهای سال است که خداوند متعال در کتاب آسمانی خود ارزش این شب ها را برتر از هزار ماه بیان کرده است. در این شب گرانقدر ملائکه دسته دسته بر زمین فرود می آیند تا چشمان خسته و خیس شبزنده داران را با گلاب بهشتی بشویند و غبار خطا و گناه را با عطر فردوس از دل ها آنها بزدایند.

با آغاز شب های پربرکت قدر مظهر عدالت، آزادگی و جوانمردی حضرت علی (ع) توسط شقی ترین انسان روز زمین و با شمشیر تحجر و جهالت در محراب مسجد ضربت می خورد و جهان را یتیم می کند.

اینجانب ضمن توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق در شب های قدر، امیدوارم با توفیق درک و استفاده از فیوضات بیکران این ماه بهترین بهره ها را از شب قدر ببریم . ۲۳ اردیبهشت 1399

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار