به صدا در آمدن آژیر خطر موج سوم اپیدمی کرونا در کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه با اشاره به احتمال ورود به موج سوم اپیدمی کرونا گفت: در صورت تداوم روند افزایشی تعداد مبتلایان و عدم رعایت اقدامات پیشگیرانه، محدودیت های جدید ترددی اعمال می شود.

کد مطلب: ۱۰۷۳۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
به صدا در آمدن آژیر خطر موج سوم اپیدمی کرونا در کرمانشاه

هوشنگ بازوندامروز ( ۲۳ اردیبهشت‌) در نشست ستاد کرونا استان اظهار داشت:از آغاز بحران کرونا تاکنون شاهد سه موج اپیدمی در ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت در استان بوده ایم.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در سومین موج این اپیدمی شاهد افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان هستیم و دلیل این موضوع نیز به افزایش تست از بیماران سرپایی بازمی‌گردد.

بازوند اظهار داشت: افزایش تعداد تست‌ها تا ۵۰۰ نفر در روز برای شناسایی بیماران پنهان، کار بسیار مناسبی است و به سلامت جامعه کمک می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: شرایط اپیدمی کرونا در استان بسیار نگران کننده است و در صورت عدم رعایت جدی پروتکل‌ها ممکن است در آینده نزدیک شاهد یک موج شدید ابتلا به کرونا باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در صورت افزایش تعداد مبتلایان، طرح فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی مغازه‌ها دوباره در کرمانشاه به اجرا گذاشته می شود.

وی همچنین عنوان کرد: به زودی و با همکاری شهرداری و هلال احمر آژیر خطر موج سوم کرونا در سطح محلات شهر کرمانشاه به صدا در می آید.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: متاسفانه اقلیتی از جامعه نسبت به مراعات پروتکل‌های بهداشتی بی‌اعتنا هستند و در واقع اینکار نوعی ظلم آشکار در حق دیگر افراد جامعه است.

وی در ادامه توجه ویژه به مناطق کم برخودار را از اولویت‌های مدیریت ارشد استان برشمرد و گفت: افزایش توزیع ماسک با قیمت مناسب در محله‌های پر خطر در دستور کار قرار دارد و به زودی اجرایی می‌شود.

استاندار کرمانشاه از تهیه دو دستگاه تنفس مصنوعی جدید برای بیماران کرونایی خبر داد و گفت: خرید این دو دستگاه نیازمند دو و نیم میلیارد تومان اعتبار است که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون آن توسط استانداری کرمانشاه تامین می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار