معاون سیاسی امنیتی استانداریزد :

جهش تولید تنها را ه نجات کشور است

بهاباد (پانا ) - معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد در آئین تودیع و معارفه بخشدار جدید بخش آسفیچ با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید گفت : تنها را ه نجات کشور جهش تولید است .

کد مطلب: ۱۰۷۳۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جهش تولید تنها را ه نجات کشور است

احمد ترحمی بهابادی در آئین تودیع و معارفه بخشدار بخش آسفیچ بابیان اینکه رویکرد رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری سال‌ها در طول یک دهه گذشته متمرکز بر حوزه اقتصاد بوده است، افزود: سال ۱۳۹۹ تحت عنوان سال جهش تولید نام‌گذاری و برای آن هدف‌گذاری شده است و طبیعتاً ما نیز با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های دولت برای تحقق این هدف تلاش خواهیم کرد.

معاون استاندار یزد بابیان اینکه جهش تولید باکار جهادی، مدیریت هوشمند و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها محقق می‌شود افزود : جهش تولید جز باهمت بسیجی و جهادی میسر نخواهد بود به همین سبب است که رهبر فرزانه انقلاب بیشترین نگاه را برای تحقق شعار سال به سمت بسیجیان جهادگر دارد.

وی در ادامه از تلاش‌های فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان در امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد و افزود : انتخابات با زحمات شما بزرگواران و بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای برگزار شد که در اینجا از زحمات همه شما عزیزان قدردانی می‌شود .

معاون سیاسی استانداری یزد در ادامه با اشاره به دغدغه مردم در بحث کرونا به تشریح اقدامات استان در حوزه پیشگیری و مقابله با آن پرداخت و اظهار کرد: باید از عادی‌سازی شرایط پرهیز کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همه مردم و مسئولان و دستگاه‌های اجرائی در مبارزه با بیماری ویروس کرونا خوش درخشیدند که جای قدردانی از این عزیزان را دارد همان‌طوری که مقام معظم رهبری به متصدیان ستاد مبارزه با کرونا ویروس خدا قوت و خسته نباشید گفتند .

معاون استاندار یزد ضمن تشکر از اعضای ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و کسانی که پشتیبان این ستاد هستند و کادر درمانی و مدافعان سلامت شهرستان بهاباد افزود: به نمایندگی از استاندار از مردم انقلابی و همیشه درصحنه بهاباد و مسئولان و فرماندار محترم به جهت همراهی با دولت در جهت کاهش آثار کرونا سپاسگزاری می‌کنم.

ترحمی با اشاره به اینکه ما در حوزه استان دارای 21 بخشداری هستیم گفت : ما در استان دارای 21 بخشدار هستیم که از این تعداد 10 نفر بخشدار مرکزی و 11 نفر در حوزه بخش به خدمتگزاری مردم مشغول‌اند و در هیچ‌کدام از این بخشداری‌ها هیچ مسئولی با ارباب‌رجوع بدبرخورد نکرده است و همه بااخلاق و رفتار نیک با ارباب‌رجوع برخورد داشته‌اند .

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد در ادامه به بازگشائی مدارس و مساجد در شب‌های احیا ء اشاره کرد و گفت : مدارس از 27 اردیبهشت‌ماه بازگشائی می‌شوند و ما برای بازگشائی مساجد منتظر تصمیم نهائی ستاد مبارزه با ویروس کرونا هستیم که آن‌ها تصمیم‌گیرنده نهائی می‌باشند .

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار