مرکز فوریت های پلیس فارس در کشور رتبه اول را کسب کرد

شیراز(پانا)- رییس مرکز فرماندهی و کنترل معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس از کسب رتبه اول مرکز فوریت‌های پلیس فارس از لحاظ پاسخگویی مناسب به مردم در کشور خبرداد و گفت: مرکز تجمیع فوریت های پلیسی‌ در استان فارس طی یک سال گذشته از لحاظ پاسخگویی مناسب، کمترین میزان اشغالی خطوط و پاسخ به تماس‌ها، مطلوب ارزیابی شده و در سطح کشور رتبه اول را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مرکز فوریت های پلیس فارس در کشور رتبه اول را کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ عباس بیطرف اظهار کرد: مرکز فرماندهی و کنترل استان فارس بر اساس شاخص‌های کارنامه یگانی در سال 98 رتبه دوم را به خود اختصاص داد که نسبت به مدت مشابه سال 97، 11 درصد افزایش رتبه داشته است؛ در این خصوص از تلاش‌های شبانه روزی همکاران و کارکنان مرکز فرماندهی و کنترل تقدیر و تشکر میکنم.

بیطرف تصریح کرد: بر اساس آمار موجود، در سال 98 بالغ بر 3 میلیون و 500 هزار تماس با این مرکز برقرار شده است که این آمار بالا نشان از اعتماد بالای مردم به پلیس است و ما باید قدردان این اعتماد باشیم.

او با اشاره به اینکه تلفن 110 سریع‌ترین راه ارتباطی مردم با پلیس است گفت: مرکز فوریتهای پلیسی 110 به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس شهروندان می باشد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل معاونت عملیات پلیس فارس در پایان ضمن قدردانی از شهروندان در خصوص تماس با پلیس در موارد مشکوک که در بسیاری از مواقع منجر به کشف جرم و دستگیری مجرمین می‌شود، گفت: شهروندان سعی کنند فقط در موارد اضطراری با 110 تماس بگیرند و در مواردی که شکایت آنها مربوط به جرایم غیر مشهود است، پس از کسب مشاوره از اپراتورهای 110 جهت پیگیری‌های بعدی به مراجع قضایی مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار