ویژه برنامه های رادیو ایران در شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع)

تهران (پانا) - در ایام شب های قدر و سوگواری حضرت علی (ع) ویژه برنامه های «باغ ارغوان»، «عشق نام دیگر توست»، «همای رحمت»، « نورباران»، «دور عاشقان»، « به نام عشق» و «محراب تا معراج» از رادیو ایران پخش می شوند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه های رادیو ایران در شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع)

به گزارش شبکه رادیویی ایران، رادیو ایران در ایام شب های قدر و سوگواری حضرت علی (ع) ویژه برنامه های «باغ ارغوان»، «عشق نام دیگر توست»، «همای رحمت»، « نورباران»، «دور عاشقان»، « به نام عشق» و «محراب تا معراج» را تقدیم مخاطبان می کند.

از سه شنبه 23 تا پنج شنبه 25 اردیبهشت ماه ویژه برنامه «باغ ارغوان» با اجرای مریم نشیبا و تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت 15:00 از رادیو ایران پخش می شود.

«عشق نام دیگر توست» ویژه برنامه دیگری است که از سه شنبه 23 تا شنبه 27 اردیبهشت با موضوعات: بندگان خوب خدا ، فروتنی و تواضع، نیکی با دیگران ، وقت خاص برای ارتباط با خدا و مطیع محض خدای متعال بودن با اجرای مهدی طهماسبی و تهیه کنندگی حسین معصومی از رادیو ایران پخش می شود.

«همای رحمت» ویژه برنامه دیگری است در خصوص فضایل اخلاقی حضرت علی (ع) که سه شنبه 23 اردیبهشت ساعت 21:45 پخش می شود.

«نورباران» ویژه برنامه شب های قدر است که در لیالی قدر 23 و 25 و 27 اردیبهشت تقدیم شب زنده داران همراه رادیو ایران می شود.

سعید مبشری تهیه کننده این برنامه گفت: در این ویژه برنامه سعی بر این است تا با استفاده از بخش های مختلف مناجاتی ،کلام بزرگان، اوازهای دلنشین آیینی ، فرازهایی از ادعیه مخصوص این شب ها فضای معنوی مناسبی ایجاد شود.

نور باران با حضور کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین فرخی با اجرای حمیدرضا رضایی بعد از اخبار ساعت 23:00 در شب های قدر از رادیو ایران پخش می شود.

«دور عاشقان» یکی دیگر از ویژه برنامه هایی است که با موضوع نگاهی به زندگی حضرت علی علیه السلام در ادبیات پارسی و ادبیات دینی در روز های 24 و 26 اردیبهشت بعد از خبر ساعت 23:00 به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای با اجرای دکتر محمود رضا اکرامی فر شاعر شعر یا علی گفتیم و عشق آغاز شد بعد از خبر ساعت 23:00 از رادیو ایران پخش می شود.

«به نام عشق» نام یکی دیگر از ویژه برنامه های روزهای شهادت است که در خصوص سبک زندگی و سیره حضرت علی(ع) است که با اجرای آرش احمدی و فاطمه حاتمی پنج شنبه 25 ساعت 9:00 و جمعه 26 اردیبهشت ساعت 9:30 از رادیو ایران پخش می شود.

«محراب تا معراج» در خصوص شهادت حضرت علی(ع) است که روز جمعه 26 اردیبهشت بعد از خبر ساعت 22:00 از رادیو ایران پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار