کمک 160 میلیون تومانی فرهنگیان گیلان در طرح مواسات

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد فرهنگیان 34 منطقه استان، به میزان 160 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
کمک 160 میلیون تومانی فرهنگیان گیلان در طرح مواسات

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای با اعلام این خبر گفت: این کمک های خیرخواهانه به صورت کالاهای اساسی در بین 10 هزار و 175 دانش آموز نیازمند در استان توزیع می شود.
وی افزود: همچنین 400 بسته معیشتی از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به ارزش 90 میلیون تومان میان دانش آموزان کم بضاعت توزیع می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: این بسته ها شامل: روغن، رب گوجه فرنگی، کنسرو، برنج، شکر، حبوبات و ماکارونی است.

جهان آرای ادامه داد: همچنین در این راستا کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در رزمایش کمک مومنانه مبلغ 6 میلیون و 285 هزار تومان به صورت نقدی کمک کردند.

جهان آرای کمک مومنانه را از جلوه های ماندگار نوع دوستی هم وطنان دانست و بر نقش الگویی جامعه فرهنگیان در این کار خیر تأکید کرد.

وی افزود: در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، سازمان دانش آموزی، اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان و بسیج دانش آموزی یاریگر آموزش و پرورش استان گیلان در هم نوایی با نیازمندان بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار