رعایت پروتکل های بهداشتی در فرآیند برگزاری امتحانات نهائی ضروریست

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، بر رعایت پروتکل های بهداشتی در فرآیند برگزاری امتحانات نهائی پایه دوازدهم تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
رعایت پروتکل های بهداشتی در فرآیند برگزاری امتحانات نهائی ضروریست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، «ابراهیم محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، در این جلسه اظهار کرد: با توجه به تعیین تاریخ 17 خرداد برای شروع امتحانات نهائی پایه دوازدهم، آموزش و پرورش تمهیدات لازم را برای ضدعفونی کردن مدارس و رعایت پروتکل های وزارت بهداشت فراهم کرده و باید در جهت توجیه و آموزش دانش آموزان اقدام نماییم.

وی با تاکید بر اهمیت سلامت دانش آموزان در فرآیند برگزاری امنتحانات نهائی افزود: داشتن امکانات کامل ضدعفونی در مدارس، تأمین صابون و محلول های مناسب ضدعفونی کننده دست و امکان فاصله گذاری مناسب برای صندلی ها در کلاس های درس و سالن‌های مدارس ضروریست و باید اقلام اشاره شده به مقدار کافی و متناسب در محل موجود باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: حدود 27 هزار دانش‌آموز پایه دوازدهم استان در آزمون نهائی رشته های مختلف بصورت حضوری شرکت می کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: در فرآیند برگزاری امتحانات نهائی خرداد ماه امسال، 247 حوزه اجرا در 136 مدرسه استان فعال خواهد بود؛ همچنین ۱۴حوزه تصحیح در سطح شهرستانهای استان فعال خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار