امام جمعه کرمان از پروژه های آموزشی در حال ساخت شهر کرمان بازدید کرد

کرمان(پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان از پروژه های آموزشی در حال ساخت شهر کرمان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه کرمان از پروژه های آموزشی در حال ساخت شهر کرمان بازدید کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه بازدید از این پروژه های آموزشی از تکمیل ۲۹۰ پروژه آموزشی در استان در دو سال اخیر خبر داد.
وی به مشارکت خوب خیران در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری در سال های اخیر اشاره کرد و افزود: جذب مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش استان کرمان در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ رشد سه برابری داشته و از ۳۲ میلیارد تومان به ۹۴ میلیارد تومان افزایش یافته است.
اسکندری نسب از آغاز خشت گذاری ۱۲۰ مدرسه خیر ساز در استان بعد از ماه مبارک رمضان با همکاری اتاق بازرگانی و بنگاه های اقتصادی خبر داد.
بر پایه این گزارش: امام جمعه کرمان از پروژه در حال ساخت خوابگاه هنرستان پسرانه رضوان کرمان بازدید کرد و بر آماده سازی این پروژه برای ابتدای سال تحصیلی آینده تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان همچنین از پروژه ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان که با اعتبار اولیه ۲۵۰ میلیارد ریال بعد از ۲۴ سال فعال شده نیز بازدید کرد.
گفتنی است: حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسن علیدادی سلیمانی از پروژه های آموزشی در حال ساخت شهید دادبین و حسن آباد کرمان نیز بازدید کرد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار