پرداخت 460 میلیون تومان کمک هزینه اجاره مسکن به مددجویان تحت حمایت زنجان

زنجان (پانا) - بیش از 460 میلیون تومان بابت کمک هزینه اجاره و ودیعه مسکن 996 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در طول سال گذشته از محل منابع و اعتبارات این نهاد و کمک های مردمی هزینه شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۲۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت 460 میلیون تومان کمک هزینه اجاره مسکن به مددجویان تحت حمایت زنجان

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از وضعیت ارائه خدمات مورد نیاز مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش مسکن، گفت: رویکرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد توانمندسازی آنها در بخش های مختلف بوده و خدمات متعددی به منظور تحقق این رویکرد به جامعه هدف ارائه می شود.
وی محور اصلی ارزیابی فعالیت های کمیته امداد را اثربخشی خدمات و عدالت محوری در بهره مندی گروه های مختلف مددجویی تحت حمایت از خدمات این نهاد عنوان کرد و افزود: با هدف اثربخشی خدمات ارائه شده در حوزه ویژه توانمندسازی و توجه به عدالت محوری در حوزه خدمت رسانی، خدمات مختلف این نهاد براساس نیاز خانواده های تحت حمایت و اولویت بندی انجام شده به آنها ارائه می‌شود.
صفری در ادامه با اشاره به اینکه ارائه خدمات مسکن به عنوان یکی از اقلام پرهزینه و توانمندساز از سرفصل های مهم خدمتی این نهاد در حوزه توانمندسازی است، ادامه داد: خدمات مسکن در قالب خرید، ساخت، بهسازی و تعمیر مسکن مددجویان تحت حمایت و پرداخت کمک هزینه اجاره و ودیعه مسکن به مددجویان مشمول شناسایی شده ارائه می شود.
وی در ادامه از پرداخت کمک هزینه اجاره و ودیعه مسکن به 996 مددجوی تحت حمایت این نهاد در طول سال 1398 خبر داد و افزود: به همین منظور بیش از 460 میلیون تومان از محل منابع و اعتبارات این نهاد و کمک های مردمی در طول سال گذشته به مددجویان مشمول دریافت این خدمت مساعدت شده است.
صفری با اشاره به اینکه مشارکت خیران در همه بخش ها همواره اثربخشی خدمات این نهاد را ارتقاء می دهد، ادامه داد: بیش از 60 میلیون تومان از مجموع مبالغ پرداختی بابت اجاره و ودیعه مسکن مددجویان تحت حمایت، از محل کمک‌های مردمی تأمین شده و امیدواریم با افزایش مشارکت خیران زنجانی در قالب « طرح رضوان» زمینه ارائه خدمات بیشتر و اثربخش تر در حوزه تأمین مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار