بازگشایی مدارس خراسان شمالی با رعایت پروتکل های بهداشتی از 27 اردیبهشت

بجنورد (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: مدارس استان از 27 اردیبهشت ماه سال جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی خواهند شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس خراسان شمالی با رعایت پروتکل های بهداشتی از 27 اردیبهشت

عباس سعیدی اظهارکرد: مدارس استان با رعایت پروتکل های بهداشتی از قبیل استفاده دانش آموزان و معلمان از ماسک و دستکش و رعایت فاصله اجتماعی، بازگشایی می شوند .

وی با اشاره به اینکه حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است، ادامه داد: دانش آموزانی که فکر می کنند دارای عقب افتادگی در برخی از دروس بوده و نیازمند رفع اشکال هستند می توانند با حضور در کلاس درس، عقب ماندگی ها را جبران کنند.

سعیدی یادآورشد: طبق دستور استاندار خراسان شمالی مقرر شد که قبل از بازگشایی مدارس کمیته ویژه ای با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط به منظور اجرای پروتکل های بهداشتی در کلاس های درس تشکیل شود تا پس از آن مدارس بازگشایی شوند.

وی با اشاره به تحصیل 185 هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در استان، افزود: حدود 55 درصد دانش آموزان استان به شبکه شاد دسترسی دارند و این در حالی است که به علت پراکندگی روستایی و وجود محرومیت فراوان در میان شهرستان های خراسان شمالی رازوجرگلان با 23 درصد کمترین میزان برخورداری از این شبکه را دارد.

به گفته وی در حال حاضر بیش از 90 درصد معلمان و 100 درصد مدیران مدارس استان به شبکه شاددسترسی دارند.

سعیدی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا همه پروتکل های بهداشتی در مدارس استان رعایت شود در این راستا از والدین دانش آموزان نیز در خواست داریم مراقبت های بهداشتی لازم را از خانه تا مدرسه برای فرزندان خود انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار