معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان شمالی :

تالیف کتاب برای کم سوادان استان با محوریت زندگی نامه و رشادت های سردار شهید سلیمانی

بجنورد (پانا) -معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان شمالی از تالیف کتاب برای کم سوادان استان با محوریت زندگی نامه و رشادت های سردار شهید سلیمانی خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تالیف کتاب برای کم سوادان استان با محوریت زندگی نامه و رشادت های سردار شهید سلیمانی

به گزارش پانا ، مهدی مودی در توضیح این خبر اظهار کرد: با توجه به همکاری مشترک دستگاهها در زمینه ارتقای سطح سواد استان، معاونت سوادآموزی جلسه ای با نماینده سپاه جوادالائمه(رئیس ستاد حفظ آثار و نشر ارزشهای انقلاب اسلامی خراسان شمالی) برگزار نمود که هدف از تشکیل این جلسه تهیه و چاپ کتاب آموزشی برگرفته از رشادتها و جان فشانی های سردار شهید سلیمانی برای کم سواداموزان و نوسوادان بوده است.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای سپاه در جامعه امروزی تقدیر ویژه ای از همکاری های این نهاد با قراردادهای برون سپاری نیز نمود.

معاون سوادآموزی افزود: انتظارات معاونت سوادآموزی از سپاه چاپ کتاب حداقل 4 الی 5 هزار نسخه و برگزاری مسابقه ویژه کتاب در زمان مشخص حتی المقدور با در نظر گرفتن مناسبتهای شهید سردار سلیمانی می باشد.

پور زاهد رئیس ستاد حفظ آثار و نشر ارزشهای انقلاب اسلامی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن وعده چاپ کتاب توسط این نهاد اعلام نمود: چاپ کتاب مذکور در بخش نشر مدافعان سپاه انجام می شود.

وی در ادامه اهداف سپاه را در این همکاری اینگونه بیان نمود: فرهنگ و ایثار و شهادت مبنای امورات است و با توجه به شعار سال می بایست تمامی توان و قوای خود را در این زمینه بکار برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار