لیگ یک قطعا برگزار می شود

تهران(پانا) - شنبه 20 اردیبهشت 99 فریبرزمحمود زاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک، از میهمانان بخش گفتگوی ویژه برنامه ورزش تعطیل نیست شبکه ورزش سیما بود. نکته جالب این است که ساعاتی پس از این برنامه سهیل میرزاجانی، گرافیست این برنامه با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود خبر از سرگیری مسابقات لیگ یک فوتبال ایران در فصل 1398-1399 (فصل جاری) داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
لیگ یک قطعا برگزار می شود

میرزاجانی در این باره به خبرنگار پانا گفت: در این مدت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از باشگاه ها خواست تا نظرات خود را برای ادامه مسابقات ارائه دهند اما نکته جالب اینجا بود که بسیاری از باشگاه ها اعلام کردند مسابقات را ادامه نخواهند داد ولی کسی پیشنهادی برای تعین تکلیف تیم های صعود کننده و سقوط کننده ارائه نکرد. چون هیچ پیشنهاد واحدی وجود ندارد وتیم ها براساس شرایط خود در جدول مسابقات نظر می دهند. تیم هایی که در صدر جدول هستند می گویند باید لیگ تعطیل شود تیم های که احتمال صعود دارند، می گویند باید مسابقات ادامه داشته باشد.

وی افزود: هیچ لیگی مستقل نیست. وقتی قرار است لیگ برتر برگزار شود طبعتا تیم هایی از لیگ برتر به لیگ پایین تر سقوط می کنند قاعدتا باید لیگ یک برگزار شود تا تیم هایی سقوط کننده جایگزین تیم هایی سقوط کننده از لیگ یک شوند. به همین علت لیگ ها سلسله وار به هم مربوط می شوند.

میرزاجانی گفت: با این شرایط نتیجه می گیریم فدارسیون هیچ نقشه ای جز برگزاری لیگ یک ندارد. اینکه بعضی می گویند ممکن است لیگ تعطیل شود یا در همین شرایط بماند و افزایش تیم های مسابقات را در فصل آینده شاهد باشیم شایعه است. واقعیت این است که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال یک نقشه بیشتر ندارند آن هم برگزاری مسابقات لیگ یک است که با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

*امیررضا همایون، خبرنگار دانش آموز پانا در منطقه 3

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار