در جذب عضو توسط مربیان پیشتاز قشم رکورد ثبت شد

هرمزگان(پانا)- مدیر آموزش و پرورش قشم در دیدار با مسئول سازمان دانش آموزی قشم، سالروز تأسیس این سازمان را به مربیان و اعضای پیشتاز تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۲۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
در جذب عضو توسط مربیان پیشتاز قشم رکورد ثبت شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از قشم، بهرام پور اشرف ضمن تبریک بیست و یکمین سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی گفت: الحمدلله در چند سال اخیر شاهد تحولات خوبی در این سازمان بوده ایم به طوری در تمامی برنامه ها شاهد حضور پر رنگ اعضای تشکیلات پیشتازان هستیم، مانند گارد استقبال از مقامات کشوری، راهپیمایی ۲۲ بهمن و..... البته در بازدید از مدارس تشکیل گروه پیشتازان را به مدیران توصیه می کنیم تا همه از پتانسیل آن بهره ببرند که در همین جا از زحمات معاون محترم پرورشی اداره و مسئول محترم سازمان دانش آموزی تشکر میکنم.

احسان دلیری معاون پرورشی نیز ضمن تبریک این روز به مجموعه سازمان گفت: دوست داشتیم به نحو مطلوب تری از زحمات مربیان پیشتاز تقدیر کنیم که متاسفانه شرایط خاص این ایام مانع از تشکیل جلسه با حضور همه اعضا شد بنابراین چند نفر از مربیان به نمایندگی از مجموعه تشکل پیشتازان در این جلسه حضور یافته اند.

حسین عباسیان مسئول سازمان دانش آموزی نیز در این رابطه گفت: در سال جاری نسبت به سهمیه مشخص شده جهت جذب دانش آموزان در سامانه الحمدلله توانستیم به همت مربیان ۱۲۰ درصد ثبت داشته باشیم که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

وی در ادامه افزود: در ایام تعطیلی مدارس نیز با برگزاری مسابقه کتاب گویا به مدت چهار هفته در کنار دانش آموزان بودیم که به نفرات برتر جوایزی اهدا شد و هم اکنون نیز در حال برگزاری جشنواره کشوری تولید محتوا هستیم که ان شاء الله شاهد حضور پر رنگ مربیان و اعضای پیشتاز در این عرصه خواهیم بود.

در پایان جلسه از پنج مربی نمونه پیشتاز توسط مدیر آموزش و پرورش تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار