بیش از 2630 سوادآموز هم استانی از طریق شبکه شتاب آموزش می بینند

بوشهر(پانا)_ معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت در سال جاری تحصیلی بیش از 2630 سوادآموز هم استانی آموزش خواندن و نوشتن را از طریق شبکه شتاب دنبال می کنند.

کد مطلب: ۱۰۷۲۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 2630 سوادآموز هم استانی از طریق شبکه شتاب آموزش می بینند

به گزارش پانا ، عباس امید در جلسه ویدئوکنفرانس اعضای شورای مدیران حوزه ستادی سازمان نهضت سواد آموزی کشور و معاونین سوادآموزی استانها بیان داشت: در سال جاری تحصیلی بیش از 2630 سوادآموز هم استانی در قالب 710 کلاس آموزش خواندن و نوشتن را از طریق شبکه شتاب دنبال می کنند.
معاون سوادآموزی استان با اشاره موضوع کرونا و تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز آموزشی،اعلام کرد: در جهت اجرایی نمودن پویش سوادآموزی در خانه، با تشکیل گروه بهبود کیفیت استان، راهکارهای آموزش مجازی ویژه سوادآموزان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در این طرح ابتکاری، آموزش دهندهها مسلط به شیوه های فعال تدریس با حضور در استودیو شتاب، اقدام به تدریس نمودند .
امید گفت : این تدریسها هم به صورت زنده و برخط پخش شد و هم ضبط و بر روی آپارات اداره کل آموزش و پرورش قرار گرفت.
وی تصریح کرد: از 280 آموزش دهنده سراسر استان خواسته شده به گونهای برنامه ریزی نمایند تا در صورت امکان سوادآموزان به صورت برخط از تدریس های ارائه شده در استودیو شتاب استفاده نمایند.
معاون سوادآموزی استان با درخواست از آموزش دهنده ها برای پیگیری آموزش موثر سواد آموزان هم استانی، گفت:آن دسته از سوادآموزانی که امکان استفاده از استودیو شتاب به صورت برخط را ندارند، با رعایت پروتکلهای بهداشتی فیلمها ضبط شده در اختیار آنان قرار گیرد.
وی با تاکید ادامه داد: به منظور اجرایی سازی هر چه بهتر برنامه های آموزش مجازی، نقشه عمل نظارت غیر حضوری طراحی و تدوین شده و به شهرستانها و مناطق نیز ابلاغ شده است.
لازم به یادآوریست در این نشست محمد زاده، معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، کوثری، معاون پشتیبانی و خاکزاد، سرپرست معاونت آموزشی به تشریح و تبیین سیاستها و برنامه های سازمان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار