مدیر کانون بسیج رسانه کاشمر:

خبرنگاران پا به پای مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با کرونا هستند

کاشمر(پانا)- مدیر کانون بسیج رسانه کاشمر با اعلام اینکه خبرنگاران در راستای انجام رسالتشان پا به پای مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با کرونا هستند، از توزیع بسته های معشتی و ضد عفونی کننده بین خبرنگاران فعال در شهرستان های کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ همزمان با ماه مهمانی خدا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران  پا به پای مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با کرونا هستند

سید هادی مهدیان در گفتگو با پانا اظهار کرد: تلاش مجموعه بسیج رسانه، حمایت از خبرنگاران و فعالان رسانه و فراهم کردن شرایط برای بهره مندی آنان از خدمات و امکانات رفاهی است و اکنون که در شرایط فعلی خبرنگاران در راستای انجام رسالتشان پا به پای مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با کرونا هستند، ما نیز به سهم خود برای حمایت از آنها این بسته معشتی که شامل برخی اقلام غذایی به همراه محصولات فرهنگی بین 50 فعال رسانه در منطقه ترشیز تهیه و توزیع کرده ایم.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه پس از شیوع کرونا اقدام به توزیع مواد ضد عفونی کننده بین خبرنگاران کرده است، خاطرنشان کرد: خبرنگاران علاوه بر تلاش برای مقابله با گسترش ویروس کرونا در جبهه مبارزه با ویروس شایعات و محتوا سازی‌های اشتباه تلاش مضاعف داشتند.

مدیر کانون بسیج رسانه تاکید کرد: اصحاب رسانه در روزهای سخت مبارزه با کرونا با عمل به وظیفه ذاتی خود در حوزه اطلاع رسانی و آگاه بخشی در جامعه نقش اثر گذاری در جلوگیری و مقابله با کرونا در منطقه داشتند.

مهدیان با تاکید بر اینکه خبرنگاران با انتقاد سازنده و برجسته کردن اقدامات شایسته نقش مهمی در توسعه منطقه و پویایی جامعه می توانند ایفا کنند، گفت: تلاش مجموعه بسیج رسانه حمایت از خبرنگاران و فعالان رسانه و فراهم کردن شرایط برای بهره مندی آنان از خدمات و امکانات رفاهی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار