فعالیت مراکز اقامتی استان اردبیل از سر گرفته شد

اردبیل(پانا)- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل اعلام کرد با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی فعالیت مراکز اقامتی استان اردبیل از سر گرفته شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت مراکز اقامتی استان اردبیل از سر گرفته شد

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اظهار کرد: با ابلاغ ستاد مدیریت مبارزه با شیوع بیماری کرونا در استان، مراکز اقامتی و گردشگری استان اردبیل از روز گذشته مجاز به بازگشایی مراکز خود شدند.

او تصریح کرد: به استثنای مراکز آبدرمانی استان، مراکز گردشگری و اقامتی در سطح استان اجازه شروع فعالیت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را دارند که در این زمینه نظارت‌های لازم انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بیان کرد: فعالیت این مراکز تحت نظارت معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، جامعه مراکز اقامتی استان و شبکه بهداشت استان خواهد بود.

فلاحی از برخورد با واحدهای متخلف در این زمینه خبر داد و افزود: در صورت مشاهده مواردی مغایر با پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی، برخورد قانونی با مراکز اقامتی و گردشگری متخلف صورت خواهد گرفت.»

او در مورد بازگشایی مراکز آبدرمانی گفت: مجوز فعالیت مراکز آبدرمانی نیز پس از تصویب در ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا ابلاغ خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود:‌ مراکز اقامتی، گردشگری و آبدرمانی‌های استان از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا به صورت داوطلبانه اقدام به تعطیلی واحدهای خود کرده و که این اقدامی شایسته بود و امیدواریم با از سرگیری فعالیت این مراکز بخشی از خسارات ناشی از کرونا در این واحدها جبران شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار