مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

رزمایش مومنانه یک حرکت آموزشی و تربیتی است

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد اجرای رزمایش مومنانه در مدارس یک حرکت آموزشی و تربیتی است.

کد مطلب: ۱۰۷۲۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش مومنانه یک حرکت آموزشی و تربیتی است

حسنعلی اصغری، در آیین مرحله اول رزمایش مومنانه تشکل‌های دانش آموزی استان قزوین که در مدرسه شهیدان شالباف برگزار شد، اظهار کرد: وقتی از زوایای مختلف به رزمایش مومنانه نگاه می کنیم، این رزمایش یک وظیفه شرعی، اخلاقی و ایمانی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر ما برای رزمایش مومنانه فرمایشاتی داشته اند که ما به عنوان سرباز مطیع اوامر ایشان هستند؛ همچنین از زاویه ای دیگر نیز دین اسلام بر دستگیری از نیازمندان و کمک به همنوعان توصیه های زیادی دارد که این وظیفه ما را در اجرای رزمایش سنگین تر می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه رزمایش مومنانه یک رویکرد آموزشی نسبت به دانش آموزان دارد، گفت: ورود آموزش و پرورش در این رزمایش باعث می شود فرهنگ خیرخواهی و دستگیری از فقرا بین دانش آموزان ترویج و حس همدوستی در مدارس اشاعه یابد.

وی با اشاره به هم افزایی بین آموزش و پرورش و سپاه در انجام رزمایش مومنانه، تصریح کرد: جامعه زمانی موفق می شود که همه اجزا به صورت یک مجموعه منسجم در کنار هم قرار می گیرد و این اتفاق در مورد رزمایش مومنانه افتاده است و خروجی این حرکت برکات و خاطرات فراوان و خوبی را در جامعه بر جای می گذارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار