بسته‌بندی مواد غذایی غیربهداشتی با لیبل شرکت‌های معروف

کرج (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف کارگاه غیر مجاز تولید و بسته بندی مواد غذایی غیر بهداشتی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
بسته‌بندی مواد غذایی غیربهداشتی با لیبل شرکت‌های معروف

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی، مبنی بر تهیه و تولید مواد غذایی غیر بهداشتی در باغی در یکی از روستاهای شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی به همراه عوامل اداره تعزیرات حکومتی و نماینده اداره بهداشت شهرستان ساوجبلاغ به باغ مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن جا مقادیر زیادی مواد غذایی شامل پنج تن زیتون، ۱۴۲۶ بطری روغن مایع، ۶۰ کارتن زیتون بسته بندی و سبزی‌های معطر فله‌ای که در داخل کارگاهی و در شرایط کاملا غیر بهداشتی بسته بندی و با لیبل شرکت‌های معروف تولید کننده مواد غذایی برای عرضه در بازار آماده می‌شد، را کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی با بیان این که این کارگاه فاقد مجوز قانونی از اداره بهداشت شهرستان است گفت: در این رابطه شش متهم دستگیر و کارگاه نیز پلمب شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: طبق برآورد کارشناسان، ارزش ریالی مواد غذایی غیر بهداشتی و دستگاه‌های تولید مواد غذایی، بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان، از شهروندان خواست هرگونه فعالیت در رابطه با دایر کردن کارگاه‌های غیرمجاز و تهیه و توزیع کالاهای غیر بهداشتی را طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، به ماموران اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار