محتوای تربیتی شاد باعث جذب جوانان به مسائل پرورشی و تربیتی می شود

کرمان(پانا) - جلسه تولید محتوا ی دروس مهارتی درس تفکر پایه هفتم وهشتم در دفتررئیس امور تربیتی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
محتوای تربیتی شاد باعث جذب جوانان به مسائل پرورشی و تربیتی می شود

به گزارش اداره آموزش و پرورش استانکرمان، در این جلسه که با حضور رئیس امور تربیتی استان (مهین خدایی)، سرگروه درس تفکر و سبک زندگی استان (فاطمه شاهرخی) و مسئول خبرگزاری پانا استان کرمان برگزار شد خدایی گفت: شرایط کنونی ناشی از بحران شیوع کرونا که منجر به تعطیلی مدارس شده است فرصتی را پیش روی آموزش و پرورش و خصوصا مجموعه پرورشی قرار داده تا در صدد ارتقای بهره‌مندی از ظرفیت های فضای مجازی در تداوم فرآیند تعلیم و تربیت برآید.

مهین خدایی گفت: امور تربیتی استان در حال آماده سازی محتواهای لازم جهت ارائه به دانش آموزان است.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت عظیم خبرگزاری پانا و همکاران توانمند، منجمله رئیس گروه درس تفکر و سبک زندگی این اهداف دنبال می‌شود.1- استمرار فعالیتهای تربیتی. 2- شاداب سازی فضای آموزشی. 3- غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان.

خدایی گفت: جهت انجام برنامه ها با انسجام خاص و ارائه محتوای جذاب و مثمرثمر، کارگروه محتوای تربیتی را تشکیل داده و در حال تبادل نظر با همکاران هستیم و به زودی برنامه های ارزشمندی ارائه خواهد شد.

وی افزود: محتواهای تولید شده در قالب موشن گرافی، اینفو گرافی و فیلم کوتاه خواهد بود و این شیوه از جذابیت خاصی برخوردار است.

خدایی بیان کرد: در تولیدات ارائه شده سعی می شود تقویت هویت ملی و انقلابی و تأمین نیازهای عاطفی، روانی و تربیتی دانش آموزان مد نظر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار