واکنش رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس به اظهارات سیدمصطفی میرسلیم؛

«آقای میرسلیم» دست از نبش قبر بردارید؛ به وعده‌هایی که براساس آن رای آورید عمل کنید

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس شورای اسلامی به اظهارات منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم واکنش نشان داد و گفت به ایشان توصیه می‌شود با توجه به سن و سال و تجربه‌ای که دارد، دست از نبش قبر بردارد و دنبال انجام قول و فعل‌ها و وعده‌هایی که به ملت دادند و براساس آن رای آوردند، باشد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
«آقای میرسلیم» دست از نبش قبر بردارید؛ به وعده‌هایی که براساس آن رای آورید عمل کنید

سیدمصطفی میرسلیم، منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز گذشته در حساب کاربری خود در توئیتر به مصوبات اخیر نمایندگان در روزهای پایانی مجلس دهم واکنش نشان داده و آن‌ها را شتاب‌زده و غیرکارشناسانه خوانده بود. وی نوشته بود: «اقدامات غیر کارشناسی و شتاب‌زده آخرین روزهای مجلس دهم به‌دقت رصد و پس از افتتاح مجلس یازدهم مجددا بررسی خواهد شد: گسترش بی‌رویه مناطق آزاد، حذف صفرها و تغییر نام پول ملی، تشکیل مجدد وزارت بازرگانی برای چراغ سبز دادن به واردات!»

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی اما در واکنش به این اظهارات به پانا گفت: «من به آقای میرسلیم که می‌تواند ریاست سنی مجلس یازدهم را داشته باشد، توصیه می‌کنم با توجه به سن و سال و تجربه‌ای که دارد، دست از نبش قبر بردارد و دنبال انجام قول و فعل‌ها و وعده‌هایی که به ملت دادند و براساس آن رای آوردند، باشد.»

تاریخ مصرف تخریب و تهمت شش ماه است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: «تاریخ مصرف بر طبل اختلاف کوبیدن، تخریب کردن و تهمت زدن شش ماه است، بعد از شش ماه مردم می‌گویند مجلس دهمی‌ها رفتند، شما چکار می‌کنید؟، اینها جواب نمی‌دهد، انتخابات تمام شده است و الان هم فصل کار است.»

همه طرح‌های در حال بررسی در مجلس دهم سابقه سه و چهارساله دارند

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: «ایشان به من بگویند کدام قانون جدید بوده است. منطقه آزاد حدود 4 سال است که لایحه دولت است، ابتدا تاریخ آن را نگاه کنید بعد حرف بزنید. وزارت بازرگانی از ابتدای دوره تاکنون مطرح بوده است، قانون انتخابات را تمام مجلس نهم و دهم درگیر آن بوده‌اند. کدام قانون سابقه نداشته و یک مرتبه مطرح شده است؟ بعد می‌گویند غیرکارشناسی!. عیب است و برای خود آقای میرسلیم این طرز ادبیات صحبت کردن صحیح نیست. همه این موارد دارای سابقه حداقل سه و چهارساله است، ما باید چکار کنیم؟.»

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: «اینکه ما کارهای خود را جمع‌بندی می‌کنیم، باید از کسی اجازه بگیریم؟. حرف آقای میرسلیم صحیح نیست. کارهایی که سه و چهارسال است در دستور کار مجلس است را جمع‌بندی می‌کند و اصلا هم اینطور نیست که در همین روزها طراحی شده باشد.»

پیش‌بینی می‌شود مجلس یازدهم یکی از پرتنش‌ترین مجالس تاریخ ایران شود

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه تاکنون 70 درصد مجلس یازدهم کاندیدای هیات رئیسه هستند!، گفت: «پیش‌بینی ما این است که مجلس یازدهم یکی از پرتنش‌ترین مجالس تاریخ ایران شود و قطعا با این روند به سرانجام نخواهد رسید. ما خوشحال نیستیم از این به هم‌ریختگی و نبود یک وحدت رویه و یک وحدت فرماندهی؛ چون دود آن به چشم مردم می‌رود. اتفاقات ما و دوستان‌مان که در مجلس دهم و مجالس قبلی بودیم و به هر دلیلی صلاح نداستند ما باشیم، آمادگی داریم به مجلس یازدهم کمک کنیم، چون موفقیت مجلس یازدهم موفقیت مردم است؛ برخلاف این‌ها که فقط می‌خواستند مجلس دهم را تخریب کنند که بتوانند جنازه درست کنند، روی جنازه بایستند، قدشان بلند شود، ما به دنبال این داستان‌ها نیستیم.»

مجلس گود زورخانه یا تشک کشتی نیست

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس شورای اسلامی درباره چالش‌های احتمالی مجلس یازدهم با دولت نیز گفت: «منتخبان مجلس یازدهم مدام شیپور جنگ می‌زنند و بر طبل اختلاف می‌کوبند، با این ترتیب نمی‌توانند کار کنند با این دولت یا هر دولتی. نظارت کنند، کنترل کنند، حساب‌کشی کنند نه دعوا، مجلس گود زورخانه نیست، تشک کشتی نیست؛ مجلس محل منطق است، منطق حکم می‌کند، قواعد حکم می‌کند، قانون حرف می‌زند؛ خیلی‌ها در کلاس‌های آموزشی شرکت نکردند ولی امیدوارم کلاس‌های آموزشی که برای منتخبان گذاشتند مثمرثمر باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار