استاندار یزد: سازمان دانش آموزی مهد آینده سازان شهر و کشورمان است

یزد(پانا) - محمد علی طالبی استاندار یزد، در مراسم بیست و یکمین سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی خاطر نشان کرد مسئولین صمیمانه باید با این نهاد مهم همکاری و تعامل کنند.

کد مطلب: ۱۰۷۲۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار یزد: سازمان دانش آموزی مهد آینده سازان شهر و کشورمان است

به گزارش خبرگزاری پانای یزد، محمد علی طالبی، استاندار یزد در مراسم بیست و یکمین سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی ضمن ابراز خرسندی برای حضور در این مراسم و تشکر ویژه از برنامه های بسیارخوب پیشتازان بیان کرد: استعداد های ارزشمندی که امروز شاهد بخشی از آنها بودیم بسیار مایه مباهات بوده و رشد هرچه بیشتر این استعدادها باید به جد دنبال شود، زیرا دانش آموزان آینده ساز این شهر و کشور هستند.

وی افزود: دانش آموزان در تشکلات سازمانی جامعه پذیری را می آموزند، از مسائل روز آگاه می شوند و نقش های خود را در آینده تمرین می کنند.

او همچنین خاطرنشان کرد: ما فراتر از آموزش های رسمی آموزش و پرورش توقع داریم این نهاد به عنوان نهادی که وظیفه پرورش آینده سازان این مرز و بوم را دارد، توجه خود را هر چه بیشتر معطوف سازمان دانش آموزی کند که مهد رشد استعدادهای دانش آموزان است. بر این اساس، امید است که شاهد به ثمر رسیدن تلاش‌های امروز پیشتازان عزیزمان و حضور آن ها در عرصه های مهم اجتماع در آینده باشیم.

طالبی در پایان برای مساعدت در زمینه های مختلفی که دانش آموزان از او مطالبه کرده بودند بیان کرد: مسئولین در جهت خدمت به مردم و دانش آموزان آماده و مستعد هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار