سازمان دانش آموزی بازوی قوی معاونت پرورشی است

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از کارشناسان و رسای ادارات داخلی این حوزه با حضور در دفتر رئیس سازمان دانش آموزی استان ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، این سازمان را بازوی قوی معاونت پرورشی دانست.

کد مطلب: ۱۰۷۲۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی بازوی قوی معاونت پرورشی است

رضا بامری ظهر امروز در دیدار با مدیر سازمان دانش آموزی استان که در محل دفتر این سازمان روی داد، اظهار کرد: سازمان دانش آموزی دارای پتانسیل های متعددی در زمینه های مختلف پرورشی و فرهنگی است که می توان آن را بازوی قوی معاونت پرورشی و فرهنگی دانست.

او ادامه داد: خبرگزاری پانا به واسطه تربیت نسل رسانه ای کشور و توانایی خوب آن در پوشش اخبار مربوط به دانش آموزان، فرهنگیان و آموزش و پرورش، می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی استان بیان کرد: این معاونت در حال برنامه ریزی گسترده فرهنگی، تربیتی برای اوقات فراغت دانش آموزان استان در تابستان سال جاری از طرق مختلف خصوصا فضای مجازی است که در این زمینه سازمان دانش آموزی به واسطه نیروهای متخصص و جوان خود در امر تولید و محتوای رسانه ای می تواند بسیار سودمند باشد.

او در پایان با بیان اینکه از همه طرحها و برنامه های سازمان دانش آموزی استقبال می کند، گفت: به دنبال استفاده از ظرفیت های دانش آموزی خصوصا پیشتازان و خبرگزاری پانا در تمامی مراسمات و برنامه های این معاونت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار