با مصوبه شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی؛

شهریه مدارس و مراکز غیردولتی در ایام کنونی تعیین تکلیف شد

تهران (پانا) - با توجه به آثار و پیامدهای منفی شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌ها یا ممنوعیت‌های مقرر از سوی ستاد ملی مقابله و مدیریت بیماری کرونا، نظر به ضرورت حمایت از موسسان مدارس غیردولتی و تضمین حقوق مردم و جامعه هدف این مدارس مصوبه شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
شهریه مدارس و مراکز غیردولتی در ایام کنونی تعیین تکلیف شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، مجتبی زینی وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: مصوبه قطعی ولازم الاجرای هفتاد و دومین جلسه شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی مورخ 01/02/1399 با موضوع "تعیین تکلیف شهریه مدارس و مراکز غیردولتی در ایام کنونی" با تایید مقام عالی وزارت طی بخشنامه شماره 131 به تمام استان‌ها ابلاغ شد.

زینی وند با اشاره به این که موسسان مدارس و مراکز غیردولتی در قبال ارائه خدمات آموزشی و پرورشی طبق برنامه‌های مصوب سال تحصیلی 99-98 مجاز به دریافت کامل شهریه مصوب و هزینه‌های فوق برنامه مصوب آموزشی (متناسب با خدمات ارائه شده) از اولیای دانش‌آموزان هستند، تاکید کرد: بدیهی است موسسان در قبال انجام تکالیف قانونی خود و نیز پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود برابر قراردادهای منعقده و قوانین و مقررات موضوعه مسئولیت دارند.

معاون وزیر به شهریه فوق برنامه غیردرسی در مدارس غیردولتی پرداخت و گفت: به لحاظ عدم ارائه خدمات و فعالیت‌هایی از قبیل: سرویس ایاب و ذهاب، غذا، اردوهای دانش‌آموزی، سالن ورزشی، استخر، المپیادها و ... پس از تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، مدارس مکلفند هزینه‌های دریافتی از اولیای دانش‌آموزان را متعاقبا به آن‌ها مسترد و رسید بانکی یا واریز وجه را در اسناد مالی مدرسه درج و یا درصورت جلب رضایت ذینفعان، به حساب بستانکاری آنان برای سال تحصیلی 1400-1399 منظور کنند.

وی در پایان گفت که شورای نظارت استان‌ها، مسئول حسن اجرای مصوبه مذکور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار