مدیرکل بنیاد شهید تهران بزرگ: توانمندسازی علمی ایثارگران تداوم راه شهدا است

تهران (پانا) - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ تاکید کرد یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم بنیاد شهید تداوم راه شهدا است و توانمندسازی علمی و فرهنگی ایثارگران و موفقیت و ایفای نقش موثر آنان در جامعه، ادامه مسیر شهیدان است.

کد مطلب: ۱۰۷۲۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل بنیاد شهید تهران بزرگ: توانمندسازی علمی ایثارگران تداوم راه شهدا است

به گزارش ایرنا، حمید علی صمیمی روز یکشنبه در مراسم تقدیر از اساتید دانشگاه‌ها و معلمان مدارس شاهد تهران که در سالن الغدیر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار شد با تبریک ایام ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته در ایام شهادت استاد بزرگ علامه مرتضی مطهری که هم معلم و هم استاد حوزه و دانشگاه بود وظیفه خود دانستیم که از اساتید و معلمانی که در عرصه توانمندسازی علمی ایثارگران نقش موثر و مهمی دارند قدردانی کنیم که به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی این مراسم با تاخیر و تغییرات برگزار شد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت توانمندسازی جامعه ایثارگری افزود: امروز یکی از دغدغه‌های اصلی و مهمی که در بنیاد مطرح است تداوم راه شهدا است و آنچه در ادامه راه شهیدان باید به آن توجه داشت توانمندسازی علمی و فرهنگی ایثارگران و در نتیجه کسب موفقیت بر اساس این توانمندسازی و ایفای نقش موثر در جامعه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از شهدا به عنوان نخبگان جامعه یاد کرد و افزود: در شرایط مختلف و دشواری های جامعه این نخبگان هستند که می توانند به بهبود شرایط کمک کنند و نخبه‌های آن دوران شهدا بودند که با ایثار خود کمک کردند تا انقلاب از مشکلات عبور کند و این مسیر باید ادامه پیدا کند.

صمیمی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بزرگترین سد دفاعی در برابر دشمن دانست و افزود: تنها چیزی که می‌تواند دشمن ما را شکست دهد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و برای اینکه بتوانیم جامعه خود را توانمند کنیم علاوه بر تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نباید از آموزش به دانش آموزان و نیروی انسانی که مهترین عنصر جامعه هستند غافل ماند.

وی با اشاره به وجود ۱۰۸ مدرسه شاهد و ایثارگر و طرح پراکنده و بیش از ۴۰ هزار دانشجو و دانش آموز تحت پوشش بنیاد تهران بزرگ گفت: شما معلمان و اساتید با کرامت خود نسبت به جامعه شاهد و ایثارگر خدمت می‌کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار