در دهه سوم رمضان؛

دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب، مجازی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: امسال با توجه به شرایط به وجود آمده دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری نیمه سوم رمضان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب، مجازی برگزار می‌شود

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، پیرامون دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری گفت: این دیدار هر سال در ماه رمضان برگزار می‌شد و امسال به دلیل بیماری کرونا شرایط آن تغییر کرده است، با توجه به محدودیت‌های اعلام شده این دیدار امسال به صورت ویدئو کنفرانس با حضور نمایندگان دانشجویی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در این دیدار نمایندگان تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و دانشجویان جهادی در محضر رهبری از طریق ویدئو کنفرانس صحبت خواهند کرد و نقطه نظرات خود را همانند سال‌های قبل اعلام می‌کنند. کم و کیف این دیدار کنفرانسی از قبل اعلام شده بود، اما با توجه به دیدار کارگران ما در تلاش هستیم تا آن را گسترده‌تر کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: تعداد شرکت کنندگان در این دیدار محدود است و اینکه چه تعداد می‌توانند حضور یابند، اعلام خواهد شد.

او گفت: با توجه به اینکه دیدار حضوری لغو شد، ما در تلاش هستیم تا باتوجه به شور و شوق دانشجویان برای دیدار با رهبری و برکات این جلسه برای فضای دانشجویی، پس از اتمام دوران کرونا از رهبری درخواست کنیم تا جلسه‌ای جایگزین و حضوری برای دانشجویان فراهم شود و امیدواریم اجابت کنند.

حجت‌الاسلام رستمی در پایان با اشاره به زمان برگزاری این دیدار گفت: زمان قطعی برگزاری دیدار در نیمه سوم ماه رمضان خواهد بود که تاریخ و روز آن اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار