استاندار تهران اعلام کرد

بازگشایی مشروط مدارس از ۲۷ اردیبهشت؛ اجباری برای حضور دانش‌آموزان نیست

تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به بازگشایی برخی مدارس از ۲۷ اردیبهشت ماه گفت هیچ اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نیست.

کد مطلب: ۱۰۷۲۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مشروط مدارس از ۲۷ اردیبهشت؛ اجباری برای حضور دانش‌آموزان نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس که در محضر مقام معظم رهبری و با حضور رئیس جمهور و اعضای این ستاد، استانداران و ستادهای استانی سراسر کشور برگزار شد با اشاره به بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت ماه اظهار داشت: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا مدارسی که مشکلی به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی ندارند، می توانند شروع به فعالیت و دانش آموزان برای رفع ایراد و اشکالات درسی به مدارس مراجعه کنند، منتهی هیچ اجباری برای حضور دانش آموزان وجود ندارد.
وی همچنین با اشاره به فعالیت هیات و مساجد برای عزاداری شب های احیا بیان کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته حدود ۲۰ تا ۳۰ مسجد و حسینیه به صورت مجازی برنامه اجرا می کنند که با هماهنگی صداوسیما مراسمات آنها از طریق رسانه ملی پخش می شود.
استاندار تهران افزود: مردم همواره باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های پیشگیری از ویروس کرونا حساسیت داشته باشند، چرا که بازگشایی برخی اصناف به معنای عادی شرایط نیست و کماکان امکان پیک مجدد این بیماری وجود دارد.
محسنی بندپی سپس با اشاره به وضعیت درخواست بیمه بیکاری در استان تهران خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۱۶۰ هزار نفر ثبت نام کردند که از صندوق توسعه ملی نیز اعتباری برای آن درنظر گرفته شده که در اختیار آن ها قرار می گیرد و به متقاضیان پرداخت می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار