مهدی نیکبخت با حضور در شورای تربیتی؛ سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک گفت

تهران (پانا)- مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷؛ به همراه اعضای شورای معاونین در جمع شورای تربیتی حضور یافت و با اهدای لوح تقدیر و یادبود سازمان دانش آموزی؛ سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را به مدیر سازمان و بقیه اعضای شورای تربیتی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۲۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مهدی نیکبخت با حضور در شورای تربیتی؛ سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک گفت

به گزارش اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۷ تهران؛ مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷به همراه اعضای شورای معاونین در جمع شورای تربیتی حضور یافت و با اهدای لوح تقدیر و یادبود سازمان دانش آموزی سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را به مدیر سازمان و بقیه اعضای شورای تربیتی تبریک گفت.

مهدی نیکبخت در مراسم تجلیل، از تشکل های دانش آموزی به عنوان مجموعه‌ای فعال و تاثیرگذار در فرایند آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: سازمان دانش آموزی به عنوان یک تشکل دانش آموزی مهم پویا و تاثیر گذار در زندگی اجتماعی آینده دانش آموزان است.
نیکبخت با اشاره به تجربیات خوش روزهای مدرسه افزود: یکی ازبهترین خاطرات دوران مدرسه برگزاری اردوها و شرکت در فعالیت های جمعی و تشکیلاتی است و دانش آموزان در چنین برنامه هایی می توانند تجربیات خوبی برای زندگی فردی و اجتماعی خود داشته باشند و در آینده نقش خود را در جامعه به نحو احسن ایفا نمایند.
در ادامه نیکبخت با اشاره به اهمت آموزش مهارت های لازم در زندگی دانش آموزان بیان کرد: یکی از فعالیت های مهم سازمان دانش آموزی؛ افزایش مهارت لازم در زندگی دانش آموزان است.

در پایان از مدیر سازمان دانش آموزی منطقه تقدیر کرد و از زحمات پورمحمود در دوران تصدی پست مدیریت سازمان دانش آموزی با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار