توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کاشان

اصفهان (پانا) - رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان اعلام کرد هیئات مذهبی کاشان تاکنون ۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی را بین نیازمندان توزیع کرده اند.

کد مطلب: ۱۰۷۲۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی  بین نیازمندان کاشان

به گرزارش سازمان تبلیغات کاشان؛ حجت الاسلام مهدی بصیرتی، به حضور جهادی مردم و هیئات مذهبی کاشان در عرصه کمک به نیازمندان اشاره کرد و ابراز کرد: هیئات مذهبی کاشان تاکنون ۶ میلیارد تومان بابت تهیه و توزیع بسته های معیشتی هزینه کرده اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، به حضور جهادی روحانیون و طلاب کاشان در جبهه سلامت مردم اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۵۰ نفر از ائمه جماعات مساجد و روحانیون کاشان در عرصه کمک به کادر درمانی، تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی بین نیازمندان و خانواده های کرونایی تلاش کرده اند.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کاشان؛ از اجرای فعالیت های قرآنی و جلسات آموزشی در فضای مجازی به مناسبت ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان خبر داد.
حجت‌الاسلام بصیرتی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه را از مهم ترین برنامه های ماه رمضان امسال عنوان کرد و افزود: امسال بنا به شرایط موجود و توجه به توصیه پزشکی و بهداشتی در مبارزه با شیوع ویروس کرونا، برنامه های قرآنی از طریق فضای مجازی به مخاطبان ارائه می‌شود و در این خصوص تمهیدات و برنامه ریزی های لازم اتخاذ شده و از اول ماه رمضان این برنامه در حال اجرا در فضای مجازی است که از استقبال گسترده کاربران شبکه های اجتماعی برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار