پیام مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به مناسبت 21 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

گلستان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به مناسبت 21 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به مناسبت 21 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی

به گزارش اداره آموزش و پرورش گلستان؛ متن پیام احسان گوهری راد؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان به این شرح است:

خداوند بزرگ را شاکریم که در ماه میهمانی خوبی ها، خوان فیض و رحمت خود را برای بشر گستراند تا از بارگاه الهی، نور معرفت بر دل انسان بتابد.

21 اردیبهشت؛ یادآور سالروز تاسیس سازمانی است که نقش عمده ای در تربیت اجتماعی و تقویت روحیه فعالیتهای گروهی در دانش آموزان دارد. بی شک سازمان دانش آموزی امروز دارای جایگاه والایی در میان تشکل های دانش آموزی است و اهمیت آن زمانی متجلی می شود که با برنامه های مدون و تشکیلاتی خود بستری مناسب برای تربیت نسلی متعهد، متدین، شاداب و توانمند در عرصه های مختلف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم می آورد. این روزها که دانش آموزان به دلیل بیماری کرونا در مدرسه حضور ندارند، شاهدیم که ظرفیت های سازمان دانش آموزی چگونه می تواند در فضایی شاد با مهارت آموزی، تربیت صحیح و هدفمند دانش آموز را از راه دور و فضای مجازی محقق سازد.

اینجانب با تبریک سالروز تاسیس این سازمان پویا و شاداب به همه تلاشگران عرصه فعالیتهای تشکیلاتی، مربیان، یاورمربیان و دانش آموزان پیشتاز استان، امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش همکاران ارشمند، اهداف بلند سازمان از قبیل «آموزش مهارتهای تشکیلاتی واجتماعی»، «تربیت نسلی خلاق، شاداب، فعال» و.... در قالب حضور دانش آموزان در فعالیتهای گروهی، مجامع، خبرگزاری پانا و مجلس دانش آموزی به سرانجامی شایسته نائل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار