طراحی یکصد مسابقه معمایی ویژه تقویت هوش و بنیان فکری

اصفهان (پانا) - مسابقات معمایی به منظور تقویت هوش و بنیان فکری با طرح یکصد سوال از اوایل اردیبهشت آغاز شده و تا شهریور ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
طراحی یکصد مسابقه معمایی ویژه تقویت هوش و بنیان فکری

رییس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: بعد از شیوع کرونا ویروس روند برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از قالب شهری و عرصه محور به گونه ای دیگر تغییر یافت.
نفیسه گلشیرازی اظهار کرد: برنامه های اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در این راستا به چند محور فکری، آموزشی و حرکتی تقسیم بندی شد که طرح مسابقات معمایی در بخش فکری قرار دارد.
وی با بیان اینکه در این ایام خانواده ها به تفریحاتی سالم برای در کنار هم بودن نیاز دارند، افزود: در این مسابقه بیش از یکصد معما طراحی شده است که تاکنون 10 معما به صورت پوستر اطلاع رسانی شده و حدود دو هزار نفر از این مسابقه بازدید کرده اند.
وی ادامه داد: این برنامه از اول اردیبهشت آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد که تاکنون 100 پاسخ صحیح برای 10 این طرح معمایی ارسال شده است.
گلشیرازی تصریح کرد: هر معما زمان پاسخ خاص خود را دارد و مخاطبان تنها فرصت دارند در این زمان پاسخ صحیح خود را ارسال کنند که به نفرات برتر هر معما جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.
گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه، جواب معما را به همراه نام و نام خانوادگی خود و شماره معما به صفحه اینستاگرام @taftihrshahr و یا به شماره واتساپ 0914012304 ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار