کمک ۱۰۰ میلیونی اتحادیه های فردیس به نیازمندان

کرج (پانا) - رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس از کمک ۱۰۰ میلیون تومانی اتحادیه های صنفی برای مشارکت در طرح مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۱۰۰ میلیونی اتحادیه های فردیس به نیازمندان

به گزارش فارس، داوود نظری نیا گفت: صنوف شهرستان فردیس تاکنون کمک‌های مختلفی در خصوص مقابله با ویروس کرونا و کمک به نیازمندان در سطح شهرستان داشته و در مشارکت در امور خیریه پیشرو هستند.

وی افزود: تاکنون مبلغ ۱۰۰میلیون تومان از سوی اتحادیه‌های شهرستان فردیس جمع آوری شده تا با همکاری سپاه، مواد غذایی خریداری و در قالب بسته‌های معیشتی بدست نیازمندان برسد.

رئیس اتاق اصناف فردیس میزان کمک‌های جمع آوری شده از طریق مراکز نیکوکاری اتاق اصناف شهرستان فردیس را بیش از ۴۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون از طریق این مرکز ۱۷۰ بسته حمایتی به ارزش ۲۵۰ هزار تومان شامل برنج، روغن، حبوبات و غیره بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به وجود ۲۱ هزار واحد صنفی در شهرستان فردیس، از همکاری ویژه اصناف در شرایط کرونایی و بستن مغازه‌ها تقدیر کرد و افزود: با وجود آسیب دیدگی مالی همه اصناف از شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، مشارکت این قشر تاثیرگذار در جمع آوری کمک برای نیازمندان چشمگیر و شایسته تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار