آموزش و پرورش هرشهرستان نماد آن به شمار می رود

نیشابور(پانا)- جلسه هماهنگی و ارائه طرح و برنامه های آموزش و پرورش در محل دفتر فرماندار نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش هرشهرستان نماد آن  به شمار می رود

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور با گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: معلمی باید اخلاق اسلامی و نبوی متاثر از اندیشه های دینی را سرلوحه کار خود قرار دهد و اگر به همین نکته توجه کنیم یقینا رویکرد آموزش و پرورش ما تغییر خواهد کرد و در واقع این موضوع بر وزن پرورش تاکید می کند.

علیرضا قامتی افزود: طبیعتا ما دنبال عمل هستیم و آنچه که جاذبه ایجاد می کند، عمل متعلم است.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش اگر ما رویکرد بهره وری از منابع خود را نداشته باشیم یقینا به نقطه مطلوب نخواهیم رسید و موفقیت این نهاد فرهنگی بین لایه حداقل و حداکثر گیر خواهد کرد و در واقع این بخش کار مربوط به نقش مدیران مجموعه و اعضای شورای معاونان است.

فرماندار نیشابور خاطرنشان کرد: محصولی که ما تولید می کنیم باید با انجام حاکمیت، به کار گیری مشارکت و اسلامیت تمام، مانوس باشد و مطالبه گری ها توسط مدیران مجموعه باید انجام شود تا نتایج مطلوب حاصل شود.

آموزش و پرورش هر شهرستان نماد فرهنگ یک شهرستان به شمار می رود و معلمان هستند که با بدنه جامعه ارتباط دارند و نقش تربیتی را بر عهده دارند.

وی در پایان ارائه آمارها و شاخص های دقیق در بخش های مختلف در وضعیت موجود، صداقت در کار و دوری از مسائلی که از اخلاق به دور است را مورد تاکید قرار داد و گفت: کار مدیریت یک کار جهادی است و یک مدیر باید در 24 ساعت شبانه روز در اختیار سیستم باشد و هر فردی در زمان بحران، اطلاعات بیشتری داشته باشد فرمانده میدان می شود و در واقع اطلاعات قدرت مدیریتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار