پیام رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان به مناسبت سالگرد تاسیس این سازمان

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان؛ ۲۱ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را طی پیامی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۲۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان به مناسبت سالگرد تاسیس این سازمان

به گزارش سازمان دانش اموزی کرمان متن پیام هاشم برآوردی به شرح زیر است.

با سلام و احترام خدمت تمامی همکاران گرامی در سراسر استان کرمان. امروز که در آستانه ورود به روز ۲۱ اردیبهشت ماه ،سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی هستیم از یکان به یکان همکاران فرهیخته، خبرگزاری پانا، مربیان پرتلاش،ذکه سرمایه های سازمان دانش آموزی هستند و دانش آموزان عزیز و عضو تشکیلات پیشتازان، مجلس دانش آموزی، مجامع، اعضا و مربیان و همکاران سازمان دانش آموزی در سراسر دیار پر افتخار کریمان تشکر می‌کنم و این روز را به شما همکاران گرانقدر تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۷۸/۲/۲۱ با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران تشکیل شد و فعالیت رسمی خود را در مدارس کشور آغاز کرد .

سازمان دانش آموزی نقش به سزایی در آینده دانش آموزان دارد. اینجانب با تشکر ویژه از تمامی همکاران گرانقدر در عرصه آموزش و پرورش استان کرمان؛ علی الخصوص همکاران عرصه سازمان دانش آموزی در نواحی، شهرستانها و مناطق استان کرمان، امیدوارم با اتکا به لطف خداوند و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و تدابیر ریاست محترم جمهوری؛ شاهد روند رو به رشد و تحقق اهداف عالیه سازمان دانش آموزی استان کرمان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار