پیام معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی؛

سازمان دانش آموزی تشکیلاتی تربیتی برای تربیت تشکیلاتی است

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در پیامی سازمان دانش آموزی را تشکیلاتی تربیتی برای تربیت تشکیلاتی دانش آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی تشکیلاتی تربیتی برای تربیت تشکیلاتی است

علیرضا مالک اشرفی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم.
بیست و یکم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را به همه دوستان عزیز تشکیلاتی ام به خصوص همکاران عزیزم مسمی به مدیران ستادی، استانی وشهرستانی سازمانهای دانش آموزی سراسر کشور, کارشناسان, مربیان و در یک کلام" پیشتازان" شاد باش می گویم.
سازمان دانش آموزی تشکیلاتی تربیتی برای تربیت تشکیلاتی است که در صورت داشتن برنامه مدون میتواند در تحقق تربیت اجتماعی دانش آموزان گام های موثری را بردارد.
تربیت تشکیلاتی زمانی تجلی بیشتری خواهد یافت که با برنامه ریزی صحیح زمینه نهادینه شدن منش های دوازده گانه سازمان در گفتار و عمل اعضاء تشکیلات پیشتازان فراهم شده و با همفکری،همدلی و همکاری چهار آرمان:‏ آموختن برای دانستن، دانستن برای به‌کار بستن، به‌کار بستن برای بهتر زیستن و بهتر زیستن برای با هم بودن نتیجه و برآیند عملی عضویت در این تشکل پویا باشد.
ضمن تبریک مجدد این روز به مربیان،مدرسان و اعضاء سراسر مهر تشکیلات پیشتازان استان سلامت و بهروزی را برای تمام یاران تشکیلاتی از خداوند منان مسئلت دارم.

با احترام

علیرضا مالک اشرفی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار