پیام تبریک رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی به مناسبت بیست و یکمین سالروز تأسیس این سازمان

بیرجند(پانا)- محمدرضا بااطمینان؛ رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی، به مناسبت 21 اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی به مناسبت بیست و یکمین سالروز تأسیس این سازمان

متن پیام او به شرح زیر است:
سلام و درود می فرستم به روح پرفتوح ٣۶هزار شهید دانش آموز و ۵ هزار شهید فرهنگی، آنان‌که عاشقانه جان شیرین خود را در راه آسایش، امنیت و سرافرازی ایران اسلامی فدا کردند.
سازمان دانش آموزی نسخه به‌روز شده و مدرن تعلیم و تربیت در عصر کنونی است. تشکیل این سازمان به عنوان ابتکاری خلاقانه، مدرن و بروز در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان ایران اسلامی، این فرصت را فراهم کرده است تا دیگر هیچ دانش‌آموزی با هر نوع علاقه و استعداد از پوشش تربیتی و پرورشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خارج نماند.

اینجانب معتقدم تمامی تشکلات رسمی و قانونی دانش آموزی کشور، ویترین های متنوع از نمایشگاه بزرگ نظام تربیتی دانش آموزان و سرمایه های مدیریتی آینده ایران اسلامی هستند. پس احترام به تمامی نمادها و منش های تشکیلاتی همه تشکلات رسمی و مصوب کشور رفتاری است که پیشتازان سازمان دانش‌آموزی خواهند آموخت و از همکلاسی های خود در سایر تشکلات انتظار خواهند داشت.
احیای سازمان دانش آموزی و تقویت فعالیت های آن این امکان را فراهم می سازد تا تغییر در سیاست های تربیتی و پرورشی دانش آموزان ایران اسلامی بر اساس آنچه که از دولت تدبیر و امید انتظار می رود، بیش از پیش ظهور و بروز پیدا کند. اعتقاد به سازمان دانش آموزی؛ اعتقاد به لزوم استفاده از روش های مدرن تربیت تشکیلاتی در مقابله با هجمه سنگین اشاعه بی هویتی و مسخ فرهنگی جوانان این مرز و بوم است. فرهنگی که با ظاهری فریبنده و جذاب و باطنی پوچ وظیفه همه دلسوزان نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی را سنگین تر از همیشه کرده است. پس قدم اول باور و اعتقاد عمیق به سازمان دانش آموزی به عنوان یک تشکیلات تربیتی است که تربیت اجتماعی دانش آموزان مهمترین مأموریت این سازمان خواهد بود.
با عنایت به اینکه مدیریت در بحران و افزایش مهارت ها در شرایط سخت از برنامه های تعریف شده برای سازمان دانش آموزی در عرصه تربیت تشکیلاتی است؛ بر این اساس با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط کنونی حاکم بر جامعه، حال که از نعمت حضور دانش آموزان عزیزمان در محیط مدرسه محروم هستیم، از مربیان و مدرسین محترم تشکیلات پیشتازان انتظار می رود با استفاده بهینه از فضای مجازی و تولید محتواهای تشکیلاتی مانع قطع ارتباط دانش آموزان با برنامه ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی شده و همچنان نقش ارزنده خود را در تربیت اجتماعی دانش آموزان ایفا نمایند.
در پایان اینجانب ضمن تشکر و سپاس فراوان از تمامی مدیران مدارس مجری، مدرسین، مربیان، خبرنگاران پانا و دانش آموزان عزیز عضو تشکیلات این سازمان به جهت تلاش صادقانه و بی دریغشان در انجام موفقیت آمیز برنامه ها و مأموریت ها، به همه این عزیزان دست مریزاد گفته و بیست و یکمین سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران را به محضر شریفشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

موفق و پیروز و سرافراز باشید.انشاءالله

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار